زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

اولین و آخرین حس غربت در شهرم

  باوجود تمام دلبستگی ها و تعلقات و تعصبات ! نسبت به شهرم

به وقت بیرون اومدن از هواپیما و پا گذاشتن روی پله هاش

در شهرم احساس غربت می کنم !

شرجی خفه کننده

و

برهوت بودن اطراف فرودگاه

منو به یک دلتنگی و حس غربتی دعوت میکنه ...

این اولین و آخرین حس غربت در شهرم هست

البته تکرار این موقعیت یعنی تکرار حس غربت !

نظرات 4 + ارسال نظر
شیوا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ http://jujukochoolo.blogfa.com

سلام خوبی . اپ کردم خوشحال میشم بهم سر بزنید.

سلام...رسیدن بخیر !

عاطف پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://kongestan.blogfa.com

سلام...من هم همچین حسی رو دارم وقتی تازه پا میذارم تو شهرم بعد یه مدت...شرجی خفه کننده رو قبول دارم اما احساس غربت رانه... یه حس دیگه ای ک نمیدونم اسمش رو چی بذارم...

سلام...شاید منم اسم اشتباهی روش گذاشته باشم ! حس غربت رو میگم ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ق.ظ

سلام
من همین شعرو برای مادرم خوندم وخیلی تندتند وباعجله گفت بله بله منم دقیقا همین حس رودارم خندم گرفته بودشماحرف دل منو مادرمو زدین مانتونستیم درست بیانش کنیم شماتونستید اما نمیدونم چرا برعکس خانوادم وخیلی ها علاقه زیادی به این شهر دارم واصلا دوست ندارم برای همیشه ترکش کنم

سلام
احسنت به این حس زیباتون که علاقه زیادی به شهرتون داری هیچوقت اصل و ریشه ت رو ترک نکن.

ahoora یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

به عنوان یه هرمزگانی بهت افتخارمیکنم

باسلام...پاینده باشید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد