زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

جزء های انتخابی ختم دوم قرآن کریم

  با توکل به خداوند سبحان و با مشارکت همه بزرگواران حاضر در این وبلاگ،ختم اول کامل شد و ثبت نام جهت تلاوت جزء ها ی انتخابی ختم دوم آغاز می شود  

جزء یک انتخاب شد 

جزء دو انتخاب شد 

جزء سه انتخاب شد 

جزء چهار  انتخاب شد 

جزء پنج انتخاب شد 

جزء شش انتخاب شد

جزء هفت انتخاب شد  

جزء هشت انتخاب شد

جزء نه انتخاب شد  

جزء ده انتخاب شد  

جزء یازده انتخاب شد  

جزء دوازده انتخاب شد 

جزء سیزده انتخاب شد 

جزء چهارده انتخاب شد

جزء پانزده انتخاب شد  

جزء شانزده انتخاب شد 

جزء هفده انتخاب شد  

جزء هجده انتخاب شد  

جزء نوزده انتخاب شد 

 جزء بیست  انتخاب شد 

 جزء بیست و یک انتخاب شد 

جزء بیست و دوانتخاب شد 

جزء بیست و سه انتخاب شد 

جزء بیست و چهار انتخاب شد 

جزء بیست و پنج انتخاب شد 

جزء بیست و شش انتخاب شد

جزء بیست و هفت  انتخاب شد

جزء بیست و هشت انتخاب شد

 جزء بیست و نه انتخاب شد  

 جزء سی انتخاب شد  

فاطمه خانم و محمدآقا خواهر و برادر خیراندیش از بندرخمیر داوطلب تلاوت ختم سوم بصورت کامل شده اند.اجر آنها و شما با خدا.   

با سپاس از برادر محترم جناب رحیمی هلری ایشان داوطلب تلاوت ختم چهارم بصورت کامل شده اند.

اسامی مسؤلین ثبت نام و تعداد ختم های جمعی قرآن کریم روزانه در سایت جمعیت بانوان بندرکنگ

نظرات 29 + ارسال نظر
شکوفه شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام
من می خواهم جزء 30 را انتخاب کنم

باسلام
اجرتان با خدا
باتشکر از اعتماد و ارسال مشخصات تان.

امیرحسین شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ب.ظ

با سلام
من جزء ۲۹را می خوانم

باسلام
اجرتان با خدا
باتشکر از اعتماد و ارسال مشخصات تان.

مسلم شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ب.ظ

با سلام
من جزء 28 را می خوانم

باسلام
اجرتان با خدا
باتشکر از اعتماد و ارسال مشخصات تان.

احمد شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام
من جزء 30 را انتخاب می کنم

باسلام
برادر بزرگوارم،لطفا جزء دیگری را انتخاب فرمایید.جزء ۳۰ توسط شکوفه خانم انتخاب شده است.

فریده قاسمی شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:26 ب.ظ http://dokhtekong.blogsky.com

سلام...بله ... خانم،مامان هم می توانند تلاوت کنند.جزء یک برای ایشان منظور شد...

مینا ر شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام دوباره مزاحم شدم.جزء هفتم لطفا

پارمیس یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ق.ظ

با سلام و قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان
جزء هشت رو انتخاب کردم

سلام بر پارمیس بزرگوار
آیا شما بلاگر هستید؟در این صورت آدرس وبلاگ تان را لطف می فزمایید؟
در غیر اینصورت جهت تضمین شرعی و اخلاقی فراخوان،مشخصات ذیل مورد نیاز می باشد:

(نام و نام خانوادگی-شماره شناسنامه-محل صدور-تاریخ تولد-کدملی-شماه تماس تلفن ثابت و همراه)
منتظرتان هستیم.

فریده قاسمی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ق.ظ

باسلام
جناب احمد 6/3/1348
جزء سه
از اعتماد و ارسال مشخصات تان یکدنیا ممنون.
اجرتان باخدا.

پارمیس یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ق.ظ

با سلامی دوباره آدرس ایمیلم رو وارد کردم

سلام
ایمیل تان را چک فرمایید.

تذرو یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ب.ظ http://tazarv313.blogfa.com/

سلام
طاعات و عبادات شما قبول باشه
من به نیت فرج مولا و صاحبمان حضرت مهدی عج جز هشتم کلام الله رو انشالله تلاوت می کنم
ضمنا کارتون قابل تقدیره
موفق باشی و عزیز
التماس دعا
یا علی

فریده قاسمی دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ق.ظ http://dokhtekong.blogsky.com

باسلام خدمت پارمیس محترم
جسارت بنده را واقعا ببخشید.از اعتماد تان متشکرم.تماس و اطمینان حاصل شد.دلیل این احتیاط قبلا ذکر شده است.
جز ده
اجرتان باخدا...

مصطفی دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.love0762.blogfa.com

اولین دختری مثبتی میبینم ایول عالی بودبه ماهم سربزنیدیکی ازبازیگران جدید تئاتربندر همیشه لنگه هستم

؟؟؟؟عجب ...

بندرجاسک-فرزاد بادروج سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ق.ظ http://Jaski.blogfa.com

سلام دادا.قبول باشه.
یک جز برای خودم،یک جز برای خواهرم.
خودتان انتخاب کنید.

سلام کاکا فرزاد...
شما جزء چهرام و خواهر محترم تان جزء پنجم.سلام مرا به ایشان برسانید.اجرتان با خدا.

مهرگان سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام
طاعات و عبادات قبول
پس جز ۱۶ هم برای من تا سوره کهف رو کامل کنم

یا حق

سلام
قبول باشه خواهر خوبم ...

امیر چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ق.ظ http://eskele.blogfa.com

سلام خانم قاسمی منم میخوام شرکت کنم جزء ۲۷ رو من میخونم . در ضمن به روزم .

مریم چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ب.ظ http://maryambandar1364.blogfa.com/

خیلی خوبن که همیچین گروهی راه ادکردوندن
موفق بشی
موات همه وسایلو خونم بفروشوم اگه اشنا ادته خبروم بکن

سلام
مه خُم که کسی ناشناسُم ولی تو بخش نظرات انُستم شاید کسی بخواهد ...

نبیل پانیزه چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ب.ظ http://khabardar.blogsky.com

اینروزها همه به من نگاه میکنند.... شما چطور ؟!

رامی بازگری پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ق.ظ http://bazger.blogfa.com/

سلام

با درد دل دختر های بیابانی به روزم
سری بزن

باسلام
در فرصت بعدی حتما خدمت می رسم.

آزادی واندیشه پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ http://azadivaandishe.blogsky.com

سلام "
باموضوع جدیدی بروزم منتظرحضورتان هستم
موفق باشید

باسلام
در فرصت بعدی حتما خدمت می رسم.

فاطمه و محمد پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:05 ب.ظ

با سلام
ما خواهر و برادر می خواهیم یک ختم را بخوانیم.
من (فاطمه ) از جزء اول به سمت جزء دوم و ........... می خوانم
من محمد) از جزء سی به سمت جزء بیست و نه و ............ می خوانم
---------------------------------------------
باسلام
مایه نشاط و افتخار فراخوان است.
اجرتان باخدا
از اعتماد و ارسال مشخصات کامل تان ممنون.

رامی جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:16 ق.ظ http://dehtal-city.blogsky.com/

سلام و خدا قوت خدمت خواهر گرامی خانم قاسمی
قبل از هر چیزی آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما رو دارم
اگه خیلی وقته که بهتون سر نزدم حتما بر من ببخشید.
راستش وقت به روز کردن وبلاگ خودم رو هم نداشتم تا اینکه به لطف این ماه و برکاتش فرصتی شد تا خدمت برسم و عرض ادبی کنم خدمت شما خواهر عزیز.
وبلاگتون حسابی بوی رمضون گرفته. صدای قرآن و قاری ها رو دارم احساس میکنم...
من هم بی خبر از اینجا قبلا یه جزء( ۸ ) رو خوندم
----------------------------------------------------------
هر چی گشتم لینک وبلاگ حقیر رو ندیدم. مشکلی پیش اومده یا خدای ناکرده قاقد صلاحیت شده؟

شاد و موفق باشید.

سلام کاکا رامی
خَش نماز و روزَِه
متشکرم از اینکه در فراخوان شرکت کردین پس جزء انتخابی شما شد: ۸...اجرتان با خدا
-------------------------------------------------------
این مدت خیلی جاتون خالی بود و اما دلیل حذف لینک شما ! اگر دقت فرمایید بالای لینک ها نوشته ام:
دو ماه بروز نشدن=اعلام انصراف !
این قانون حتی شامل پسرخا له ام نیز شده !
ولی به محض اطلاع از بروز شدن هریک از لینک های حذفی با افتخار دوباره به لینک دوستان برمی گردانم ولی این پروسه ادامه دارد تا آنجاییکه اگر دوماه بروز نشوند دوباره حذف می شوند !
شاد دل باشی برادرم...

رامی جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.dehtal-city.blogsky.com

سلام مجدد
ممنون از اینکه لطف فرمودین و لینک ما رو دوباره اضافه کردین.
در مورد فراخوان و ختم قران خدمتتون عرض کنم که من قبل از اینکه از فراخوان شما باخبر بشم اوایل رمضون و به مناسبت دیگه این جزء رو خوندم. یعنی جزء ۸ رو به اسم من نوشتین انتخاب شده؟ لطف کنین بفرمایید همون محسوب شده یا بنده دوباره باید این جزء رو بخونم؟ تا خدایی ناکرده حقی بر گردنم نباشه!
ممنون.

باسلام
چون جزء ۸ قبلا انتخاب شده،شما جزء ۲۲ را تلاوت فرمایید.اگر مقدور است خبرش را بدهید تا به حساب آید.

رامی جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.dehtal-city.blogsky.com

سلام
چشم. جزء ۲۲ رو بزارین به حساب بنده.

سلام.چشم تان روشن برادرم...
اجرتان باخدا.

حسین داج جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:22 ب.ظ http://daj.blogsky.com

بروزم

مایل به تبادل لینک هستید؟

mzhs شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:42 ق.ظ

با سلام
کارتان بسیار زیباست انشالله اجرتان با خدا
می خواستم بگم من نه شما رو دیدم نه می شناسم
ولی چند روز پیش فیلم به همین سادگی رو میدیدم
نا خوداگاه نمی دونم چرا احساس کردم بازیگر نقش طاهره
خیلی مثل شماست اگه دیدین بهم بگین اصلا این شخصیت شبیه شما هست یا نه چون می خوام بدونم چرا من به چنین
ذهنیتی رسیدم اگه ندیدین هم نگاه کنین (یعنی اگه تونستین )بعد بهم بگین/ببخشین چون ربطی به موضوع نداشت .

فاطیما شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ

با سلام
من به نیابت از مروان و طیبه هشت جزء باقی مانده را می خوانم
-------------------------------------------------
باسلام
اجرتان باخدا،فاطیما خانم.
با طیبه خانم تماس و اطمینان حاصل شد.از اعتمادتان متشکرم.

شکوفه صالح شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ

باسلام
من از جزء اول تا جزء نه را خوانده ام
------------------------------------------
سلام
اجرتان باخدا،شکوفه خانم.از آشنایی با شما خوشحال شدم.

saeed maideh سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ب.ظ

salam khob hastee shoma veb ghashangee daree omidvaram hamisheh mofagh va payandeh basheee khoda ghovat bye

محدثه پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد