زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

هفته اول تعطیلات عید:میناب

               هفته اول تعطیلات،((میناب)) عجب خوش گذشت ... 

 

 

 

 

 

نظرات 21 + ارسال نظر
دانش آموزان عزیز شما پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ب.ظ

در پاسخ به پست:(دانش آموز متقلب امروز،شهروند .... فردا):
سلام به بهترین معلم دنیا
می خوام برم سر اصل مطلب شما باید ما رو حلال کنید به خاطر اینکه فقط تقلبی دو نفر فهمیدین نه کل بچه ها رو من از روزی که یادم میاد حتی سر کلاس شما هم تقلب کردم روی دستمال کاغذی می نوشتیم با بچه ها کاغذ ردو بدل می کردیم و غیره البته سر کلاس شما فقط تو طول دو سال فقط ۶-۷ دفعه حالا شما رو با چند شیوه تقلبی می کنم تا مچ بچه ها رو بگیرید
مثلا کاغذ رو رون ژاهاشون با چسب می چسبونند و تا شما رفتین مانتو رد می زنن بالاو ...
اونایی که چشاشون تیزه شما باید چشاشونو درویش کنین
کاغذهای کوچولو مچاله می کنن و به هم دیگه مدن
دیگه حوصله ندارم
--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ:
سلام...چرا من حلال کنم ؟! از خدا طلب بخشش کنید.البته می دونم شهروند خوب و وظیفه شناسی هستین...راستی از متدهای تقلبی و اعترافات تون ممنونم؛)

شب بو جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ق.ظ http://ewazestan.blogfa.com

سلام منطقه غرق در خرافات
با این عنوان به روزم


خرافات در اوز
شما چه فکر می کنید؟

اوزستان وبلاگی برای بررسی مشکلات شهر اوز
مشکلاتی که در دیگر مناطق جنوب هم امکان دارد باشد

مهر جنوب جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ http://mehre-gonoob.blogfa.com

با سلام و ارزوی شادکامی
از لطف و محبت شما ممنون و سپاسگذارم.هیچوقت مهر و محبت مردم خوب استان بخصوص عزیزان بندر لنگه را فراموش نمی کنم.از تصاویر زیبای میناب هم تشکر می کنم.امیدوارم روزی پاسخگوی مهر ومحبت شما خواهر خوبم باشم. از شما دعوت میکنم مطلب پیش از اینها فکر میکردم خدا ....را در مهر جنوب مطالعه و نظرات ارزشمند خود را ارسال فرمائید. به دوستانتان هم سفارش کنید. از همراهیتان سپاسگذارم.
با سپاس - رضا برومند

saman جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ب.ظ http://roodantak.blogfa.com

با سلام و تبریک سال نو وبلاگ جالب و پر محتوایی دارید اگر مایل به تبادل لینک هستید وبلاگ ما را با نام رودان تک لینک نموده و سپس در قسمت نظرات وبلاگ اطلاع دهید تا وبلاگ شما را لینک نماییم.با ارزوی موفقیت برای شما

آره شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام نظر شما راجع اینکه دختر و پسر از کلاس اول تا پایان دانشگاه با هم باشند چیه

سلام...چه بی مقدمه ؟!
بهتر از وضعیت موجود هستش.البته من کارشناس نیستم و نمی تونم به صراحت حکم بدم ولی نظر شخصیم اینه.

واحدی شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام سال نو مبارک
کلاس های اشپزی ویژه خانم ها و اقایان در هتل هرمز بندرعباس
http://monapourdaryaei.com/contact.asp

chavooshi شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.chavooshi.visit.ws

سلام ..... خسته نباشین
اول در مورد عکس های که گرفتین ...باید بگم خیلی عالیه ولی ایکاش عکس هاتون رو یه خورده با کیفیت بالاتر واسه ما آپلود میکردین ...... به هر حال ممنون
می خواستم بدونم اگه عکس های جالبی رو از شهر کنگ دارین ... ممنون میشم در وبلاگ قرار بدین .... یا حداقل در صفحه (دنیای عکس های مجازی از نگاه من و تو) همکاری .
دو ، اینکه می خواستم در مورد مستند بندرکنگ بگم ..(یه فیلم کوتاه مستند با معرفی قدمت ، آثار ، صنایع و مکانهای دیدنی )..
در مورد همکاری شما هم اینکه باعث افتخار ماست که یه بانوی با تجربه و اجتماعی مثه شما تو این زمینه باهامون همکاری داشته باشه ...ولی در کل ما تازه اول راهیم... هنوز بایستی خیلی از راهها رو طی کنیم تا به اون چیزی که مد نظرمونه برسیم ..... البته اگه همشهریان و پیشکسوتان این هنر کمکمون کنن.
به هر حال ما جرقه این کار رو زدیم و تا الان هم میشه عادلانه گفت 15% این پروژه رو انجام دادیم ..... این که اینقده از درصد رو گفتم ...شاید ناامید کننده باشه . ولی به هر حال این می تونه گام مثبتی باشه در زمینه این جور فعالیتها .
به هر حال این جور کارها کلی هزینه میبره که اگه مسئولین شهرمون باز یه دید کاملی رو این موضوع داشته باشن ...مطمئناً این کار جواب خواهد داد .

ممنون


سلام.....در مورد کیفیت عکس ها،پیکسل پیشنهادی شما که در آپلود کردن اختلالی ایجاد نکنه چنده ؟
اونقدر عکس های جالب و دیدنی از شهرمون دیدم که عکس های من در مقابل اونها حرفی برای گفتن نداره.البته اعتراف می کنم آنچنان عکس هایی از شهرمون ندارم !
انشالله با خوش نیتی که در پیشبرد پروژه دارید،موفق خواهید شد

بنگری شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام...تصاویر بسیار زیبات حکایت از مینوو گلستونن رو بهمراه داره .
امسال تو شهر ما بودی ؟ ..
دلم برای همه جای مینوو تنگه ..امسال که نشد مینوو بریم ..

تشکر بابت عکسها و بخصوص روستای بهمنی ...

دلت شاد

سلام...بله،جایتان خالی مینو مث همیشه گلستون بود و حالا با این بارانی که باریده مطمئنا صفایی بیشتری داره.انشالله فرصتی پیدا کنید وبه ولایت خودتون سر بزنید.راستی برای عروسی رفته بودیم و با آداب و روسم عروسی در میناب بیشتر آشنا شدیم.سلامت باشی.

میثم شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ب.ظ

سال نومبارکباد
موفق باشید

سلام....آرزو می کنم سال خوب و خوشی درپیش داشته باشید.

اسلام زاهدی شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.tiamsystem.blogfa.com

با تبریک ویژه سال نو

ای ول و خسته نباشید به شما که وب به این خوبی و به روز و با سلیقه طراحی نمودی ::.. به امید دیدن امکانات بیشتر و جالبتر ... در سال 88 ( همینطور هست و خواهد بود )
موفق باشی

از میناب هستم خوشحال میشم یه سر به من بزنی و یه نظر کوچولو فراموش نکنی

http://www.tiamsystem.blogfa.com تیام سیستم میناب

ابراهیم یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ق.ظ http://inja-anja.mihanblog.com

با درود. سال نو مبارک. گزارش تصویری زیبایی بود.

سلام...سال خوب و پرباری داشته باشین.

لاری یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام
دست مریزاد از رهآورد سفرتان به میناب در نوروز.
نخلستان و نخل ها چه زیبا و سرشار و سرافرازند.
میانه راه یزد به تبس گلشن بعد از روستای ساغند دو راهی است که بر سر آن تابلوئی به دو نام مغستانو و مغستان اشاره دارد. از سر کنجکاوی راه اصلی را رها کردم تا روستائی به نام مغستانو با یک نخلستان کوچک، راه خاکی را ادامه دادم تا یک نخلستان بزرگ، سرسبز و سرافراز.
نام روستائی که مردم، خانه ها و نخل ها همسایه بودند با واو تحقیر مغستانو بود اما نام نخلستان، مغستان.
در جنوب هم گاهی به نخل مغ گفته می شود و میدانیم که بسیار محترم و احترامی در اندازه انسان و بالاتر دارد. شاید کلمه مقدس از کلمه مغ گرفته شده باشد.
در فرهنگ ایران باستان به شصت مورد از فواید نخل اشاره شده است.


سلام....اطلاعات جالبی بود...بله ما هم به نخل می گوییم مُغ.

رامی یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.dehtal-city.blogsky.com

سلام
حق با شماست. سایتی که عکسها رو آپلود کردم مشکل داره.
سعی میکنم دوباره آپلود کنم. ممنون.

هرمز نو یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ http://hurmuz.blogsky.com/

سلام
امیدوارم در میناب به شما خوش گذشته باشد ما را که قابل ندانسته ای افتخار میزبانی تان را داشته باشیم . پیروز باشی

سلام...مهمان همکاران بزرگواری چون شما بودیم.اتفاقا سراغ تان را از آقای محمد فدوی(دبیرشیمی) گرفتم ... شما همیشه قابل و بزرگوار بوده و خواهید بود.

مهرگان دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com

سلام
انشاالله همیشه به سفر .
هرچند که ما رو قابل نمیدونید!!

ایام به کام

سلام....اگه اشتباه نکنم یه بار من این آرزو رو براتون کردم و شانسی سفربراتون هی جور می شد ! ولی برای من با برنامه قبلی جور شده ! بعد از میناب رفتم بندر و از آنجا جناح ... نمی خواستم مزاحم درس خوندن شما بشم.منتظر نتیجه فوق تون هستم تا بعد بیام خدمت برسم ... زنده باشی و سلامت.

موروک گلمپا یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ http://morook.Blogfa.Com

سلام . شهر مان دیگه قشنگن
بعد از 20 سال از بهار زندگیم . اولین نوروزی بود که میناب نرفتم . حتی سر خاک بابام

سلام...بقول بنگری میناب گلستانن...تولدتون مبارک و خدا پدر بزرگوارتون رو بیامرزه،انشالله فرصت جور شه و سرخاک بابا بتونی حضور پیدا کنی،هرچند هرکجا باشی می تونی برایش فاتحه بفرستی...

بندرجاسک-فرزاد بادروج چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ http://jaski.blogfa.com

سلام دادا
تا میناب اومدی ولی زحمت به خودتون ندادی که ۲۲۰ km دیگه بیاین و به جاسک برسین که در خدمتتون باشیم؟

رحیمی هلری شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ب.ظ http://oxygen-o2.blogsky.com

سلام
از طریق یکی از دوستان با وب شما آشنا شدم خوشحالم که یک هم استانی و یک همکار فرهنگی با دقت مطالب جالب را انتخاب و برای استفاده دیگران آماده می کند.
خیلی دیر با وب شما آشنا شدم ولی می گویند ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است.
موفق و پیروز باشید

جاسکی چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام خوبین وبلاگتون حرف نداره ایشالا موفق باشین

تانیسان یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ب.ظ http://yournem.blogfa.com

سلام
من همیشه سعی میکنم در مورد ادمای باشخصیت و بافرهنک که همسته خودم باشه در موردشون فکر کنم وقتم واسه جیزی که واسم ارزشی نداره هدر نمیدم موفق باشید بای بای

راجان ایرانی دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ب.ظ http://WWW.RAJAN-ONE.blogfa.COM

سلام خیلی عکسهای زیبا و به یاد ماندنی گذاشته اید . وب محبوبی دارین .خوشحالم که با این وب خوب آشنا شدم .تعدادی کارهای نقاشی بومی در وب من نیز جهت بازدید علاقمندان هست . با آرزوی موفقیت همگی .بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد