زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا

نظرات 13 + ارسال نظر
بدیس سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ب.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام.لازم شد بیام کنگ دیدن نمایشگاه..موفق باشید

ندا چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام خانم قاسمی شما که شورای شهر هستید می دانید من به عنوان زن سرپرست خانوار که سه سال است سرپرستی فرزندانم را بعهده دارم جهت ثبت نام سهام عدالت به کجا باید مراجعه کنم لطفا مرا راهنمایی بفرمایید

سلام...البته شما از کنگ این نظر رو ارائه ندادین.....من دوره دوم شوراها،عضو شورای شهر بودم ولی در این دوره عضو نیستم.چنانچه شما زن سرپرست خانواده هستسد گام اول این است که تحت پوشش بهزیستی و یا کمیته امداد قرار بگیرید و بدین سان طی مراحل لازم و روتین،سهام به شما تعلق خواهد گرفت.

رحیمیان چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ق.ظ http://www.rahimian.blogsky.com/

با سلام
با آرزوی موفقیت برای شما و همکارانتان.
پایدار باشی.

هرمز نو چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ق.ظ http://hurmuz.blogsky.com/

سلام
امیدوارم موفق باشید

غریبه چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام امیدوارم طاعات وعبادت شما مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشه . موضوع جالبی اشاره کردین . من یاد جمعی از بانوان ماسوله افتادم ۲سال پیش که به اونجا رفتم یه فروشگاهی تو ماسوله که اثار دستی جالبی داشت بعد از اینکه خرید کردم درباره فروشگاهشون پرسیدم که گفتن جمعی از بانوان دور هم گرد آمدند و این فروشگاه را تاسیس کردند .موفق باشین

سلام...اتفاقا این غرفه بصورت موقت به عرضه محصولات دستی هفت نفر از بانوان سرپرست خانواده بندرکنگ مبادرت می ورزد و اگر این حرکت استمرار داشته باشد امید آن می رود که کارگاه یا فروشگاه دائمی برای آنان درنظر گرفته شود.

فریده قاسمی چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام مریم خانوم.نامبرده سایت یا وبلاگ ندارند.

مهرگان چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام
عبادات قبول
انشاالله دوستان جای ما...

سیخور پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.hormoodar.blogsky.com

سلام دادا .. امیدوارم برپایی نمایشگاه و سایر موقعیتون اقتصادی فرصتی برای حضور زنان در عرصه اقتصاد و پویای و خودباوری و نهایتا گامی در جهت پیشرفت به سوی عدالت مدنی بشت .. پیشرفت اقتصادی یعنی بی نیازی و بی نیازی شرط دیدگاه برابرین...موید بشی

بنگری جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ب.ظ

سلام خانم عزیز ...
موفقیت را برای بانوان محترم کنگ و همچنین شما آرزومندم.
رمضان کریم ..
شاد باشید

سلام...ماه ضیافت الله بر شما مبارک.
جایتان خیلی خالیه.به خوندن نوشته هاتون عادت کرده بودیم....کاش زودنر برگردین.

سلما شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://charandiat.blogfa

سلام فریده ی عزیز.
این ماهی رو توی یه شب گرم تابستون گرفتم و فکر می کنم قشنگترین خاطره ی تابستونم باشه چون مدتها بود آرزوشو داشتم.
بله با اجازتون نوشته ی خودم بود.
از نظراتتون خیلی ممنونم.

بدیس یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام.سری به ما بزن

ذغال یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ

مبارک باشد برشما ماه قران ماه مبارک رمضان خواهر گرامی.

هلن از بندرلنگه جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:33 ق.ظ http://azez1234.blogfa.com

دنیای ماچون کوهساریست که هر کس در آن بانگ زند ، انعکاس صوت خویش را می شنود، کسی که روحش از مهر ومحبت سرشار نباشد از دیگران جز محبت و وفا نمی بیند .
سلام دوست عزیز
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم من همیشه شما را تحسین کرده ام
خرفه اتان هم زیبا بود
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد