زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

به خودم قول میدم

یکی دو ماهیه که احساس می کنم خودم و هدفم رو در راستای فعالیت وبلاگم،گم کردم .... اعتراف میکنم که هیچ فرقی با عوام نداشته ام ! به محض اتصال به نت،آدرس وبلاگ همشهریانم رو وارد کردم که .... بله باید همه جور چهره و افکار رو دید و خو ند و درس گرفت ولی با خود اندیشم که رویارویی با تکرار جملات و کلمات درشت،رکیک،بی منطق و لجام گسیخته چه چیزی را می تواند به ارمغان آورد جز اینکه:1-موجب افزایش هزینه اکانت اینترنتم شده ! 2-وقت زیادی رو باید صرف خوندن مطلب هر بلاگر و نظرات بازدید کننده هاش کنم. 3-فکرم رو درگیر مسائلی کنم که هیچ سودی برای من و اهدافم نداره. 4-...... 5- ..... و .....

مخاطبین این پست دو گروه می تونن باشن:

1-نویسندگان وبلاگ های کودی تلخو-چوک کنگ-کلب کنگ و وبلاگ هایی از این دست که اگر خود موازین اخلاقی رو رعایت می کنن،بخش نظرات شون مامنی است برای تخلیه انباشته های درونی هرکسی که با اشخاص دیگر مشکل داشته که البته باید گفت اینها حتی با خودشون هم مشکل دارن ! (اکیپ محترم کودی تلخو:بخش نظرات شما شده محلی برای معرفی قارچ های تازه سراز خاک برآورده که خودشون هم نمیدونن برای چی اومدن!!! یعنی هر کی میخواد از اخبار تولد جدیدترین وبلاگ کنگ خبر بگیره به بخش نظرات شما مراجعه میکنه و مصداق اون مثلی شده که : هر دم از این باغ بری می رسد که البته شما میتونین بگین:خب به وبلاگ ما نیان و نبینن) .... لذا من بنا به دلایل برشمرده فوق و برای کمک کردن به خودم و نجات از این فضای آلوده و فراهم کردن زمینه راحت نفس کشیدن خودم،ضمن احترام به حضور اونا به خودم قول میدم هیچگاه از وبلاگایی از این دست بازدید نکنم.مسلما نظر این بلاگرا بدون خو ندن پاک میشه،پس فریاد و فغان بر نیارند و پست اختصاص ندن به این موضوع که دخت کنگ نظر ما رو تایید نکرده ! نظر شما چیه ؟!!

2-دوستان خوب اینترنتی و فضای واقعی ام : ممکنه شرم حضور و شرمنده محبت شما بودن،مانع این صراحت گفتارم بشه ولی از اونجاییکه دوستای من هستید ازتون خواهش میکنم :هیچ خبری از این وبلاگا نه از طریق وبلاگ خودم ،نه مسج،نه تلفن و نه حتی دربرخوردای حضوری به من ندین.اگه میخواین به من کمک کنین ....
نظرات 47 + ارسال نظر
م.مبارک جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.sayyadaneshenace.coo.ir

السلام علیکم
سلام خواهر عزیز
این تصمیم نشانه بالا بردن پرچم سفید است که شایسته شما نیست.......
به هر حال موفق وسربلند باشید
خدا نگهدار

سلام برادر خوبم
ولی من سر جنگ با هیچکی نداشتم که حالا به پرچم سفید و یا بستن زره و خود معتقد باشم،احساس کردم به دست خودم انرژی،فکر و توانم رو صرف رویه ای می کنم که نه برای خودم مفیده و نه برای هیچ کس دیگه ...

غریبه جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام خواهرم . امیدوارم که سالم وسلامت باشین.
یک مسئله است این جور آدم ها مثل شما نیستند آن ها با اسم اصلی خودشان نمی آیند و فقط می خواهند شخصیت خودشان را نشان دهند (شخصیت اصلیشان) .
من که فقط وفقط یکبار شاید رفتم در وبلاگشان وسطح شخصیتشان (وبلاگ نشانه شخصیت ادم است)را خیلی خیلی پایین دیدم وهیچ زمانی وقت خودم را با این وبلاگ های بچه های بی جنبه پر نمی کنم .من می خواستم قبلا دراین مورد به شما پیام دهم ولی خوشحالم که خودتون به این نتیجه رسیدین .امیدوارم درتمام مراحل زندگیتون موفق باشین خواهر عزیزم . باتشکر غریبه

سلام غریبه خوب
خوش بحال من که برادرایی مث شما دارم،اتفاقا من همیشه گفته ام که دوست دارم بقیه که خارج گود هستن،راهنمایی کنن و انتقاد.کاش همه مث شما و ایوب سکوت رو بشکنن و هر از چند گاهی تلنگری ....

دلیران کنگ شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ق.ظ http://daleeranekong.blogfa.com


با سلام به مدیریت محترم وبلاگ معلوم الهویه دخت کنگ
هدف از این کامنت بحث وجدل با شما نیست زیرا شما همیشه برای من قابل احترام بودید
نمی دونم از کجا شروع کنم ... بذار اول از اهدافم از ساخت این وبلاگ بگم 1-مقابله با وبلاگ کودی تلخو ونظریاتش به روش منطقی 2- حمایت ازفرهنگ وهمشهریانم مخصوصا شما((وقتی می بینم یک وبلاگ طرفدار ویک وبلاگ مخالف برای شما فرقی نمی کند به خودم می گم کاش دستم می شکست وهمچین غلطی نمی کردم )) همان طور که شما برای وبلاگ خود اهدافی داشتید من هم برای وبلاگ خود اهدافی داشتم و مانند قارچ از روی زمین بیرون نیامده ام وفکر میکنم اینطور که پیداست درافکار مردم و وبلاگهای دیگر حتی شما راجع به کودی تلخو بی تاثیر نبوده ام وتاثیر خود را گذاشته ام ... از اینکه وب دلیران کنگ را مجهول الهویه وهم ردیف وبلاگهای فحاش و مخالف شما همچون سگ کنگ وکودی تلخو و چوک کنگ قراردادید متاسفم واز شما درخواست میکنم آن را هر چه زودتر پاک کنید که مبادا نام این وبلاگ... از این به بعد من نه دیگر در این وبلاگ معلوم الهویه نظر خواهم داد ونه از آن بازدید ونه دیگر از آن دفاع خواهم کرد شاید وبلاگهای معلوم ومجهول الهویه ی دیگر بتوانند با تعریف وتمجید از شما بازدیدکننده ی خوبی برای شما باشند
ان شا الله درتمام زمینه ها موفق وموید باشید دوستدار شما مدیرت مجهول الهویه ی وبلاگ دلیران کنگ

سلام برادر خوبم
چون یه توضیح به شما بدهکارم،لازم می بینم ضمن تایید نظرتون خدمت تون بگم : تاریخش رو یادم نیست ولی،یه وقتی بود که پست جدید گذاشته بودین و از وبلاگ دخت کنگ دعوت به بازدید نموده بودید،هر گاه که خدمت می رسیدم در بخش نظرات کامنتی بذارم فضای بخش نظرات آکنده از جملات رکیکی بود که میان فردی به ظاهر خانوم و کودی تلخو رد و بدل شده بود.نشون به اون نشون که یکی به شما هشدار داد که بس کنید خانواده ها هم از اینجا بازدید می کنند .... تو این پست به صراحت گفته ام: (و وبلاگ هایی از این دست که اگر خود موازین اخلاقی رو رعایت می کنن،بخش نظرات شون مامنی است برای تخلیه انباشته های درونی هرکسی که با اشخاص دیگر مشکل داشته.....) برادر بزرگوارم من اونقدر مغرور نیستم که وبلاگایی رو تایید کنم که طرفدارم هستند و وبلاگایی رو برای خودم تحریم کنم که مخالف من هستند.وبلاگ مجموعه ای از کلمات و تصاویر است که نیت و شخصیت درونی صاحبش رو متبلور میکنه،خب زمانی که عفت کلام رعایت نشه(حالا چه از سوی بلاگر و چه از سوی بازدید کنندگان) یعنی اون وبلاگ موازین اخلاقی رو رعایت نکرده.... بعد از خواندن توضیح من، شما مختارید که به وبلاگ دخت کنگ سر بزنین یا .... ولی از شما خواهش میکنم،هروقت احساس کردین این وبلاگ هم یکسری موازین و چارچوب رو رعایت نمیکنه حتما تذکر بدین،به دیده منت میذارم....

مهرگان شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com

سلام بر گل باغ
خسته نباشید
اتفاقا کار خوبی میکنید گاهی که کامنت های پست قبلیتونو میخوندم میگفتم واقعا چه اعصابی داری ! آدمایی که هنوز اندر خم کوچه افکار مرد سالارانه دوران ....... (دیگه دورانشو نمیگم) به سر میبرن

انشاا... هفته آینده سری به ما بزنید پیشاپیش هم بگم دست خالی نیایین !!!
در پناه حق موفق باشید و پایدار

سلام عزیزم ....
واقعا حیف اون وقت،انرژی واعصابم ... کاش یه گوشزدی میکردی خانوم گل : ( .....
به به ! انشاء الله که خیره ،حدس میزنم موضوع پراز شادی باشه ...
حق نگهدارت .

یه دوست شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ق.ظ

سلام
عزیزم اختصاص دادن یه پست به همچون ادمها حیف است

امیدوارم شما در اهداف خود مصمم و استوار باشید

سلام ..... ولی من درواقع این پست رو به خودم اختصاص دادم تا با ناظر دونستن همگان در پی تحقق قولی باشم که به خودم دادم.یه عادت بدی توی زندگیم رسوخ کرده بود و ترک عادت اراده میخواد و نظارت !!! زنده باشین دوست من ....

بندرجاسک-فرزاد بادروج شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.jaski.ir

خواهر بزرگوار سلام. این افراد برای وبلاگ خودشان موضوع و سوژه ای پیدا نمی کنند میخوان از طریق کامنت ها یه جنجالی راه بندازان و از این طریق سوژه هاشون را پیدا کنند که در همین چند مدت قبل دیدم که یکی از وبلاگ های کنگی شما را سوژه کرده بود.
موفق باشید

سلام آقا فرزاد
پس شما هم شاهدی بر ماجرا بودین .... راستی نمی خواین اشکال وبلاگ تون رو رفع کنین،یه ماهی میشه که وبلاگ تون به هم ریخته کلماتش و تصاویرش،حتی الان سرزدم همونطور بود.خوش اومدین برادرم.

من شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ب.ظ

منم با کار شما بانوی فعال کنگی موافقم

منم از تایید شما خوشحالم، من خوب :)

بانوی کنگی شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.banooyekongi.blogsky.com

سلام دخت گرامی کنگ
من هم نظر شمارا تأیید می کنم اما ماباید بدانیم دور وبرمان چی می گذرد وادمهای اطراف مان دارای چه نوع افکاروعقایدی می باشند چون ماداریم در این اجتماع و در جمع همین آدمها زندگی می کنیم واینگونه در فضای مجازی ،افراد از طریق پستهایی که می گذارند و تبادل نطرات می توان به شخصیت واقعی شان پی برد چون در دنیای واقعی در زیر نقاب کمتر شخصیت واقعی شان را رو می کنند . وخلاصه کلام که نظرات هر کس نشان دهنده شخصیت فرد می باشد .
اما مخلص کلام اینکه هنوز جامعه ما فرهنگ وب نویسی را ندارد وهر کس فقط یاد گرفته یه وب فقط درست کند دیگر نمی داند از امکاناتی که در اختیار دارد چگونه و چطور استفاده نماید فقط میداند که باید یه چیزی را در آن نوشت حالا چه مطالب و سوژه هایی را مورد بحث قرار دهند مهم نیست ترور شخصیت ها زیر وزبر کردن تاریخ کنگ نقد شاهنامه و فردوسی و سعدی وحافظ نقد بلاگ های دیگه به هر حال انگونه پست هاشان را ارائه می دهند و با بحث های جنجالی وخاله زنکی کامنتهای شان را زیاد می کنند و می گویند بلاگ ما پر بیننده ترین بلاگ است و موفق در کارش اما هیچ کار اساسی بلد نیستند ارائه دهند جلو پای یکی مثل شما را هم می خواهند سنگ بیندازند اما غافل از اینکه آتش های شعله ور زود فروکش می کند . بگذریم خدا وند یار و یاورمان موفق باشی .

سلام بانوی خوب کنگ
اونایی رو که باید می شناختم،شناختم و حدیث مکررشون دیگه خوندن نداره .... خصوصا که خودشونو مقید نمیدونن .... البته نقد شاهکارای ادبی اگه موجب این بشه که حتی دو نفر تو شهرمون،بعنوان مخالف یا طرفدار خالقین آثار مذکور،کتب مرتبط رو مطالعه کنن باید به این کار بلاگرا احسنت گفت.درمورد تاریخ کنگ و ایران هم عقیده ام همینه با توجه به پایین بودن سرانه مطالعه در جامعه ما ....

محمد صدیق رجبی شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.sayyadaneshenace.coo.ir

السلام علیکم
ضرب المثل مصری می گوید..................

***** ابعد عن الشّر وغنی له *****

وعلیکم السلام
کاش معنی بفرمایین:
از شر دوری کن و ......... ؟

خلفان شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ب.ظ http://khalfan.parsiblog.com

سلام.
تصمیمتان معقول و بجاست.واقعا یک وبلاگی که نویسنده ی معلوم دارد نباید خود را مشغول وبلاگهای با هویت مجهول بگرداند و منفعل از آنها شود.اگر واقعا حرفی داریم باید جرئت ایستادن پای حرفمان داشته باشیم و زمانی ایستادن پای حرف معنی دارد که گوینده مشخص باشد.
موفق باشید.

سلام برادرم
وقتی می بینم بزرگوارایی مث شما این حرکتم رو تایید میکنن،احساس میکنم خیلی هم با این دنیا بیگانه نیستم.خصوصا که دلیل و برهان شما(گر واقعا حرفی داریم باید جرئت ایستادن پای حرفمان داشته باشیم و زمانی ایستادن پای حرف معنی دارد که گوینده مشخص باشد.) دل آدم رو قرص تر میکنه .... پایدار باشین برادرم.

مهدی صابری یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ http://lengehkarate.blogfa.com

سلام خواهر خوبم

تدبیر هوشمندانه ای کردید.ومن از این بابت خوشحالم...

موفق باشید و پایدار.

سلام .... زنده باشین......در هر صورت محتاج راهنمایی و ارشاد شما برادرای خوبم هستم....

بندرجاسک-فرزاد بادروج یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.jaski.ir

سلام. تا الان بیش از ۱۰ کافی نت و سیستم را عوض کردم ولی این مشکلی که شما میگین برام پیش نیومده. اگه امکان داره یه عکس از وبلاگ بگیرین و برام بفرستین تا ببینم مشکل چه حدیه.
امکان داره تنظیمات فونت سیستم شما هم به هم ریخته باشه.
برای عسک گرفتن از وبلاگ کلید prtsc sys rg را در قسمت سمت راست کیبورد فشار بدین و بعد از اون برنامه paint را اجرا کنید و از منوی edit گزینه paste را فشار بدین و به این ترتیب از صفحه مانیتور شما عکس گرفته میشه.ممنون از شما بابت تذکرتون.لطفا این کار را برام انجام بدین.
ممنون

سلام
فرصت بشه حتما اینکارو انجام میدم برادرم....

پدر بزرگ یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام و درود انشاا..که همیشه شاد و خندان باشی
تو این دوره زمانه به سگها پوزه بند میزنند و بهترین پوزه بند برای این سگها بی محلی و بی محلی و بس تصمیم قابل احترام و معقولی گرفته اید

سلام پدر بزرگ خوبم.... شما که پایتخت نشینید هم .... مهربانی و بزرگواری تون منو شرمنده کرده...

دخترک یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ http://oneday.blogsky.com

من که اون بلاگا رو نخوندم ! اما حرفت خیلی منطقیه !

اتفاقا دوست دارم همیشه از چیزایی بگم و بنویسم که موجب شادی و مایه افتخار باشه و نه ....

دختر رویدری دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ب.ظ http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلام خانم معلم
خسته نباشید
مثل همیشه عالی
تشکر از زحماتتون
بی وفا شدین دیگه یادی از ما نمی کنین !!!!
انشاالله همیشه موفق و سربلند باشی
در پناه حق .

سلام خواهر خوب رودریم..... باور کنین تقصیر بلاگ رولینگه ! که وبلاگای بروز هرمزگانی رو دیگه نشون نمیده ....

سیخور دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ب.ظ http://hormoodar.blogsky.com

سلام دادا و امیدوارم حالت خش بشت
مثکه ایجا خیلی شلوغن...ولی مهم نین...مطمئن بش ای شرایطی که پیش هندن از جمله شرایط سختین که در جاده پیشرفت شما قرار ایشه...زمانی شما وا قله کوه ارسی که از شیب تند و کوهپایه وا تموم سختیونش بالا بری و از ادامه راه واهمه ای اتنبشت...شما هم که ماشاالله ثابت قدم و استوار هستی... پس باکی اتنبشت و بره بالا...در ضمن همه مردون هم مثل هم نهن و ای مردونی که در عصر سفینه سواری بر خر ملا نصرالدین نشتن اترسن که با حضور زنان جایگاه خودشون در جامعه متزلزل بشت...ولی بلاخره مجبور ابن ای حقیقت بپذیرن که زندگی و دنیا مال همه آدمونن نه نصف آدمون....خدا یارت

کاکای خوبم سلام
هردفعه به وبلاگ تون سرازنیم که قصه همو غلوم هن و نازیلا .... قابل نادنین از گپون خش شما بهره بگیریم؟ گفتون ای نظر شما مایه آرامش مه هسته تو ای فضای آشفته .... تعبیرون شما هم که طبق معمول به دل اشینت و بامحتوان خصوصا (ای مردونی که در عصر سفینه سواری بر خر ملا نصرالدین نشتن) و (بلاخره مجبور ابن ای حقیقت بپذیرن که زندگی و دنیا مال همه آدمونن نه نصف آدمون)

بندرلنگه دات کام سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ق.ظ http://www.bandarelengeh.com

با سلام.
۱- امید وارم هممون عاقبت به خیر باشیم.
۲- ما کدوم دسته ایم..؟
۳- امید وارم روزی برسه که لینک ما هم بیاد تو جمع هرمزگانی هاتون.
۴- ایشاالله شاد باشید و خوش

سلام
1-آمین 2-جزء این دسته بندیا نبودین .... 3-سایت شما در جعبه لینک وبلاگ دخت کنگ قرار گرفت. 4-همچنین شما برادر بزرگوارم

مهرگان سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
آپم
فرصتی شد یادی کنید

سلام خانوم گل .... خوب شد خبر کردین.

ابراهیم سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ب.ظ http://inja-anja.mihanblog.com

در پاسخ به این مطلب شما با خودم گفتم ...
۱- ابراز همدردی کنم و توصیه به صبر و آرامش یا
۲- در محکوم کردن رفتارهای دور از عدل و انصاف برخی چیزی بگویم یا
۳- لطیفه و طنزی درباره موضوع بگویم یا
۴- بیخیال شوم!
موضوع در نقطه ای دوردست از سرزمین من بین کسانی است که تاکنون هیچکدامشان را ندیده ام و نمی شناسم. پس هرچه می خواهند بگذار با هم بکنند. اما راستش را بخواهید تاسف قلبی خودم را نمی توانم پنهان کنم.
کاری به تصمیم شما ندارم و هر راهی که انتخاب کنید از نظر من جا نزده اید و تسلیم هم نشده اید، همانطور که مجادله را مفید نمی دانم ! اگر سود و بهره ای نداشته باشد.
اگر یادتان باشد درباره مشکلات پیش روی فعالیت شما در دنیای مجازی نکته ای را گفته بودم. واقعیت این است که ما هنوز ظرفیت و جنبه لازم برای بعضی چیزها را نداریم. تغییرات هزینه دارد و زمان می برد و نباید انتظار داشت مسایل و مشکلات فکری و فرهنگی یک شبه و به راحتی حل شود.
برخی چیزها در جامعه ما عمیقا ریشه دار است. از بین ما هنوز هیچ کس را ندیده ام که شجاعانه و البته همراه با عقل و منطق رفتار و کردار ما ایرانیها ( کلی می گویم تا به کسی بر نخورد!!!) زیر ذره بین نقد کند و اشکالات خودمان را نشان خودمان بدهد. ما ( ایرانیها) بهترین، با فرهنگ ترین، باهوش ترین، دین دارترین، با اخلاق ترین، قوی ترین، مهربان ترین، متحد ترین، خوش قلب ترین و ... هزاران ترین دیگر در همه عالم هستی هستیم! خفه شدیم از این همه حسن و صفت عالی.
می دانید... این دارد مرا آزار می دهد. اگر بی انصافی نبود می گفتم هیچ کدام از اینها نیستیم و نداریم!
... بگذریم ... قصد نداشتم چیزی بگویم و می خواستم بخوانم و بگذرم. صادقانه بگویم افسوس می خورم که کنگ علی رغم وسعت کمش این همه وبلاگ فعال دارد اما تقریبا بیشترشان کارشان توی سر و کله زدن همدیگر شده است!
نمی دانم شاید این عقده ای فرو خورده است که در دنیای مجازی به شکل دردآوری زخم باز کرده است...

چه بگویم جناب دکتر ..... گفته ها را شما و دیگران شنیده اید.فقط می دانم که تحمل اینهمه نامردی و بی ملاحظگی رو نداشتم.یه وقتی از کسی شنیدم که خدا گفته اگه من شکل واقعی افراد رو به بعضیا نشون میدادم،دیونه میشدن و بیاد سریالی افتادم که نقش اول سریال،چشم بصیرت داشت و شخصیت واقعی افراد رو در قالب حیوان میدید ..... این فضا و افرادش اون حال وهوا روبرای من زنده کردن .... چقدر وحشتناکه و من اصلا تحملشو ندارم.انگار خودمو گول میزنم که این بلاگرا همشهریام نیستن که اگه باشن چقدر مایه دلسردیم میشه،شاید حالا درک کنم اون افرادی رو که زندگی در غربت رو ترجیح میدن و بدنبال پیشرفت شخصی خودشون هستن وآبادانی – توسعه و .... شهروفرهنگ-آموزش-اقتصاد و رفاه و .... همشهریا براشون مهم نیست.

فریده قاسمی چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ق.ظ http://dokhtekong.blogsky.com

برادر خوبم سلام .... خدا کمکم کنه کمتر برم تومسیر خاکی وراه آسفالته رو ادامه بدم.درمورد اون شخصی که فرمودین ترک تحصیل کرده من حتما فردا آئین نامه رو بررسی می کنم و خدمتتون میگم.هرچند حدس می زنم بعد از امتحان نوبت اول دانش آموز اجازه حضور مجدد در مدرسه نداشته باشه(چون در امتحانات شرکت نکرده) و از لحاظ اون خانوم مدیر باید بگم با وجود کنگی نبودنش،دلسوزی و تلاش فوق العاده ای برای دخترخانومای کنگی داره و مطمئن باشین اونطور که شما فکر میکنین نیست.... از روشنگریاتون یکدنیا ممنونم برادر دلسوزم.

بدیس چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ق.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام به شما خواهر گرامی
به قول شاعر: در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم

سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور

چند وقت پیش به بلاگ دوستان کنگی که بهشون اشاره کردی سر میزدم ومطالب ونظراتشون رو دنبال می کردم .یکی دوبار خواستم چیزایی بنویسم ولی هم دل ودستم راه نداد .هرچند که معتقدم هر کس باید به صراحت نظرشو بیان کنه وانتقاد هم داشته باشه اما حرمت همدیگر را باید نگه داشت واز خطوط قرمز رد نشد.رعایت شئونات اخلاقی وانسانی وظیفه همه ماست وگرنه سنگ روی سنگ بند نمیشود .درهر حال همیشه جواب ابلهان خاموشی بوده وخواهد بود.خودتو هم زیاد ناراحت نکن.موفق وشاد وسربلند باشی

سلام بدیس عزیز(چقدر دوست دارم جنسیت شما رو بدونم ! )(چه فضول!!! ولی خداییش اگه خانوم هستین خصوصی به من بگین.قول میدم رازدار باشم ودر خطاب قرار دادن تون سوتی ندم ! )
از ابرازلطف تون نهایت سپاس رو دارم ....

بنگرى چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام خانم گرامی
این تصمیم در اول و آخر به خود شما بر میگرده اما با خوندن مطالبت و کامنتهای همشریهات صادقانه می تونم بگم شما واقعا صبور و طاقت و تحمل خارق العاده ای دارین ...
شاید محیط هرمزگان این باشه ....و هستن کسانی که نمی خوان از محیط همیشه کثیف خودشون کمی بالاتر برن !!!
شاد و موفق باشین

سلام بنگری عزیز
این هم جزئی از زندگی ما در شهرای محروم هرمزگانه و حقیقتیه که اگه غریبه بهمون یادآور بشه سخت برآشفته می شویم.ولی حالا که با تمام وجود احساسش می کنیم ناگزیر به پذیرشش هستیم.

پیام بزرگمهر چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.payam-bozorgmehr.blogsky.com

و باز هم سلام...
و باز هم سلام وآغازی برای پریشانیهای وداع...از اینجا آغاز و جایی نامعلوم خاتمه میابد...مکانش مهم نیست...آنچه مهم است پدیده آغاز و پایان است...متعالی باد آغاز و پایانتان...

سلام بر آقا پیام
خیلی وقته از شما بی خبریم و کامنت دونی این وبلاگ از نظرات همیشه سنجیده و در عین حال بی پروای شما بی بهره بوده.خوشحالم که برای اونهمه گفته های خوبتون یه وبلاگ اختصاص دادین.

بندرلنگه دات کام چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.bandarelengeh.com

با تشکر از شما.
اما سایت من نیست سایت مردم بندرلنگه هست.

بازم متشکرم از شما

سلام.در هر صورت مدیریت و زحمتش با شماست.

چوک سورو پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ق.ظ http://suru.blogsky.com

با سلام خدمت دخت کنگ عزیز

متاسفانه زمانی که ما نتوانیم در دنیای واقعی و در مکان واقعی با اشخاص واقعی به گفتمان به پردازیم ، همه اشخاصی مجازی خواهیم بود با برخوردهای مجازی و دنیای مجازی و مرزبندی های مجازی . عده ای بهر گزر اوقات و عده ای بهر تفریح و تنوع وارد این دنیای مجازی می شوند و عده برای خالی کردن عغده درونی و شخصی و در چنین حالتی بجای گفتمان سالم جو غیر سالم بر محیط غالب خواهد بود و متاسفانه فرهنگ لمپنیسم که در این چند سال در جامعه رواج یافته و شدت گرفته می خواهد هر فضای را الوده کند و از بزقراری روابط سالم و هدفمند جلوگیری نماید
در چنین حالتی بهتر است که در گیر این گونه مجادله های نشد و به ان دامن نزنیم ،
بگذاریم از همین روزنه های کوچک هوای سالمی تنفس نمایم و از همین دنیای کوچک مجازی راه رفتن در دنیای واقعی یاد بگیریم .

دخت کنگ عزیز راهت ادامه هاده
بگذار اینده گواهی دهد بر حال ما

سلام بزرگ سورو
مرسی از اونهمه امید و تشویق .... کنجکاو شدم کلمه (لمپنیسم) رو سرچ کنم ....

نیک خو جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:19 ب.ظ http://www.nikkhoo.blogfa.com

سلام بر همکار گرامی خانم قاسمی من هم یه دو مرتبه ای به وبلاگ های کودی تلخو و دیگر وبلاگ هایی که به نحوی قصد تخریبتان را داشتند سر زده بودم البته اتفاقی خیلی ناراحت شدم از اینکه در انجا شخصیت شما را تخریب می کردند کار خوبی کردید که دیگه حتی به نوشته هایشان اصلا توجهی نمی کنید برای دادای گلم ارزوی موفقیت می کنم همیشه پیروز و سر بلند باشید.

سلام کاکا.... شما همیشه لطف تهسته.

زعفرون یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ق.ظ http://zaferoon.blogfa.com/

آرزو دارم اگر گل نیستم خاری نباشم

بار بردار ار از دوشی نیستم باری نباشم

گر که نتوانم ستانم داد مظلومی زظالم

باز می خواهم که همکار ستمکاری نباشم

شما گلی خواهر گلم ....

رحیمیان یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ق.ظ http://http://www.rahimian.blogsky.com/

سلام
یه حرف جدید در یکی از وب ها مشنوم.
جالبه! خیلی جالبه!

جالب،عادی یا غیر معمول ،بهر حال وجود داره .... وبلاگ تون فیلتر شده ؟!!

علی یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.hormoz65.blogfa.com

سلام دادی گلم
امیدوارم هرجا هستی تنت سالم بشت
مه توکامنت جدید خودم سوغات از فین امواردن یه سری به ماهم بزن.
یا حق

سلام علی آقا .... قابل بشیم خدمت ارسیم.

میثم یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ب.ظ http://sirik137.blogfa.com/

سلام خدمت خواهربزرگوار ومحترمه فریده قاسمی
انشالله موفق وموید باشید به راهتان ادامه دهید ناامید وخسته نشوید

سلام آقامیثم.... متشکرم برادرم.پایدار و دلشاد باشید.

یوسف سورنی نیا (کرمانشاه ) دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:06 ق.ظ

در ادامه کارت راسخ و استوار باش اگر بعضی ها تو رادر راستای رسالتی که در پیش گرفتی مایوس می کنند ماهم تشویقت کرده که با توانی مظاعف کارت را ادامه دهی خداوند یار و یاور ت دادا .

سلام کاکا یوسف .... برادرانی مثل شما مایه افتخار گذشتگان و آیندگان هستند.

خمیری دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.khamiri.ir

سلام دخت کنگ
ما هم تازه سر از خاک بیرون آوردیم!( اشاره به موضوع قارچ)
سر بزنید خوشحال خواهیم شد........

سلام.... میخواین بگین،دوست دارین اینجوری معرفی شین ! خدمت میرسیم و خوش اومدین.

افسانه- رزیتا سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام و خسته نباشید . خواهر خوبم تصمیم خوبی گرفتید ولی هرگز خودتان را سرزنش نکنید از این خوانی که شما گستردید هر کس لیاقت داشت بهره ای برد وگرنه کوتاه فکران را به خودشان واگذار کنید . تلاشتان قابل تحسین است . موفق و موید باشید . من به عنوان یک زن به وجودتان افتخار می کنم .

سلام افسانه جان
خیلی وقته از شما بی خبریم،چند وقت پیش خونه خاله حرف شما بود و متاسفانه چون از شما بی خبر بودم نتونستم خبری از شما به اونا بدم.زنده باشی عزیزم،شما لطف دارین.

سیدجلال چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ق.ظ http://kolger.blogsky.com

سلام
با یک خبر ناگوار به روزم.

سلام .... خبرهای خوب و بد زندگی مارو شکل میدن.همونطور که خاطرات تلخ و شیرین ....

سمنو چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.doniayefani.blogfa.com

خوب کاری می کنید

مرسی فرزانه جون ....

بندرجاسک-فرزاد بادروج چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.jaski.ir

سلام دادا قرار بود یه کاری برام انجام بدی...
چی شد؟
نکنه یادت رفته یا سرت شلوغه؟

سلام آقا فرزاد .... راست میگین ولی هم یادم رفت و هم سرم شلوغ بود.شرمنده ام برادرم :( ....

رامی چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.dehtal-city.blogsky.com

سلام بر خواهر عزیز و گرامی
یاد آن جمله افتادم که می گفت: دور از شتر باید خفت تا خواب ...
فکر کنم ما هم جزو دسته ۱ باشیم چون مدتی است از نکته نظرات سودمند شما بی بهره ایم!
انشاالله که خطایمان را بر ما می بخشید.
موفق و سربلند باشید.

سلام کاکا رامی ....
بخدا از این حرفا نزنین حتی به شوخی.شما وسایر برادران بزرگوار اونقدر آقایید که .... یادمه بعد از مدتها مطلب باز باران با ترانه آپ کردین و من خدمت رسیدم.واقعیتش کمتر نت میام و(بلاگ رولینگ) هم که همراه خوبی نیست !!

سینا سایبانی پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.sina-s.blogsky.com

سلام دادا
در مورد خودت اشتباه اکردی به نظر مه اعتماد به نفست پایین هندن.
به خوت باور بکو

سلام کاکا سینا
اگه بدونین با این کارم چه آرامشی بدست امواردن.حالا برداشت شما از چه زاویه ای ایطو هن نادنم ولی از یه زندگی پر از تشنج و بحث و جدل به یه زندگی نرمال رسیدم.و مث همیشه اعتقاد امهه که هیچی مث سلامت روان آدم نین ....

هرمز نو جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ب.ظ http://hurmuz.blogsky.com

سلام بر همکار محترم
واقعن از این شرایط متاسفم وضعیت شما را درک می کنم ولی مطمنم که با مدیریت خوب خود می توانید از پس این مشکلات برآیید

سلام همکار همیشه خوبم
زنده باشین برادر ... با توکل بخدا و امید به روزایی که تلاش ها به بار بشینه انشاء الله ...

فریده قاسمی شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ب.ظ http://dokhtekong.blogsky.com

سلام بر برادر خوبم
با تاخیر باید خدمتتون بگم از خانوم مدیر مربوطه قضیه رو جویا شدم و ایشون گفتن که تا قبل از امتحانات صبر کردن که اون دختر خانومی که ترک تحصیل کرده تشریف بیاره مدرسه،ولی با عدم حضورش در امتحانات،اسم ایشون جزء لیست دانش آموزانی که ترک تحصیل کردن به اداره ارسال شده و طبق وظیفه با خونواده دانش آموز تماس گرفتن که دیگه نمی تونن امسال در مدرسه حضور پیداکنن.انشاء الله سال آینده و با عزمی استوار.... راستی فکر نکنید برای من زحمت ایجاد کردین چون این نهایت خوشحالیه منه که برای همشهریام بتونم کاری انجام بدم حتی اگه نتونم،حداقل حرفای گرانقدرشونو بشنوم و سعی کنم اونا رو بفهمم.

صابری یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:08 ق.ظ http://lengehkarate.blogfa.com/

سلام خانم قاسمی
با خبر قهرمانی تیم کاراته شهرداری بندرکنگ به روزم...
موفق باشید و پایدار...

سلام .... خدا رو شکر (بلاگ رولینگ) پیک خوش خبر شده ! قبل از دیدن نظر شما،وبلاگ تون رو دیدم و تصمیم گرفتم توی قسمت لینک روزانه بگنجونمش ....

رامی یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.dehtal-city.blogsky.com

سلام مجدد حضور شما خواهر عزیز
منظور من هم مربوط به همان پست باز باران بود.
شما برای این پست کامنت دادین؟؟؟؟؟؟!!!

سلام برادر خوبم
یعنی کامنت من نرسیده ؟؟؟ !!! : (
نشون به این نشون که از کشاورزی گفتم و اینکه ما چقدر با اصطلاحاتش بیگانه ایم.... عجیب اینجاست که اوندفعه برای پست سالگرد وبلاگ تون هم کامنت گذاشتم که بعد فهمیدم اونهم در بین نظرات وجود نداره.ولی چرا ؟؟
: (

امین یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ

کوخرد - هرمزگان دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.kookherd-hormozgan.blogfa.com

با سلام خدمت همه دوستان عاشق ..........بخصوص مدیریت محترم وبلاگ سرکار خانم قاسمی .....دستتون درد نکنه اگه قابل دونستی سری به وبلاگ ما هم بزن ........راستی اگه تونستی ما رو لینک هم بکنی ممنون می شیم

سلام ..... خدمت میرسیم انشاء الله...

چوک بندرعباس دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ http://bander-abbas.blogfa.com

سلام و نخسته دادا...
کم پیدایی...
زیاد هم بیخو درگیر ایی مسال نکن...
با یک مطلب جدید بروزم منتظر حضور سبزت هستیم.
خاش بشی دادا...

سلام کاکا....
زیر سایه تون.انشاء الله امروز یا فردا یه پست آماده اکردم انتشار ادم...
درخدمتیم کاکا.... خاش دل بشی.

شهرزاد قصه گو یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ب.ظ http://http://gapeshoo.blogfa.com/

سلام فریده جان من به روزم با بقیه داستان صد سکه طلا منتظرت هستم بیای ها نیای نارحت میشمااااااا حتما پیشنهاد انتقاد بده خوشحال میشم بای

سلام شهرزاد جان....قول نمیدم ولی سعیم رو میکنم....خیلی مشغولم.بعدا میفهمی که حق داشتم دیر به دیر بیام نت و اینقدر پاسخ دادن به نظرا طول بکشه ....

شهرام یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.shahramclub.blogsky.com

دستت درد نکنه دیگه شهرزاد شدیم؟

وای ی ی ی ی ی ی ی ... هلال کنین داداش خوبم،بخدا متوجه نشدم،بی دقتی منو ببخشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد