زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

گلایه از نشریات محلی

 مطالب و عکس های مندرج در هر وبلاگ(چنانچه حاصل کتابت و جزء آثار نویسنده وبلاگ باشد) متعلق به صاحب وبلاگ است و حقوق معنوی آن برای بلاگر محفوظ می باشد.هرچند با توجه به قوانین حاکم بر نشر مطبوعات و محصولات فرهنگی، سخن گفتن از حق کپی رایت،آب در هاون کوبیدنی بیش نیست...نشر مطالب و درج عکس های اختصاصی وبلاگ در نشریات محلی بدون هماهنگی ساده و حتی شفاهی،اهانتی است به بلاگرها که می تواند این  پیام را به همراه داشته باشد: ((وبلاگ و نویسنده آن در دنیای حقیقی هیچ رسمیتی ندارد)) اهانتی که از طریق ماده ۲۳ قانون مطبوعات نیز نمی شود پی گیری کرد !

درپی انتشار پست پوشش سنتی بندرکنگ در این وبلاگ و درج عکس اختصاصی وبلاگ (جالب اینجاست که عکس خانوادگی بود !!!!) روزنامه دریا بدون رعایت حرمت و حریم ،عکس مذکور را در شماره ۵۱۴ (مرداد ماه ۸۶) درکنار مطلبی باعنوان (ترویج لباس بومی......) بدون ذکر نام منبع به چاپ رسانده است.از آنجائیکه در آرشیو وبلاگ وزین سیاورشن سال قبل اعتراض مشابه ای از ایشان در پست رابطه نامشروع خوانده بودم یادآوری آن پست را لازم دیدم تا مشخص شود از سال ۸۴ .....(حالا هرچه قبل از آن !!!).... جالب تر اینکه این اتفاق در روز خبرنگار بوقوع پیوسته ! 

با توجه به ماده ۴ قانون مطبوعات  تبصره ۳- مطالب اختصاصى نشریات اگر به نام پدید آورنده اثر (به نام اصلى یا مستعار) منتشر شود به نام او و در غیر این صورت به نام نشریه، مشمول قانون حمایت از حقوق مؤلفان و مصنّفان و هنرمندان مى‏باشد.) الحاقى 1379/1/3..... و اگر چنین است خوشا بحال دست اندرکاران مطبوعات... شاید اگر صنف(یا تشکلی) به همت پیشکسوتان عرصه وبلاگ نویسی هرمزگان تشکیل می شد و ما بلاگرها عضو آن تشکل بودیم،گام اول در رسمیت بخشیدن به فعالیت وبلاگ نویسی را خودمان تعمیق می نمودیم راستی از انجمن وبلاگ نویسان هرمزگانی و پیشنهاد خوب آقای سید جلال چه خبر؟؟؟؟ 

 بنا به اطلاع خالو غلوم سایت هرمزگانی دات نت نیز در مطلبی از اقدام مشابه روزنامه دریا در مطلب اقدام غیرحرفه ای روزنامه ی دریا گلایه داشته است.

 

نظرات 34 + ارسال نظر
مهرگان یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com

سلام و خسته نباشید
راستش اول یه کم جا خوردم !
ولی خوب تو ایران قانون کپی رایت معنی نداره !
.
.
.
دیگه نمی دونم چی بگم ولی فکر کنم مسئله شما قابل پیگیری باشه
موفق باشید

سلام....مرسی که امید دادین.خوش اومدین.

بندرجاسک یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.jaski.ir

برای نشریات استان و اداره فرهنگ و ارشاد متاسفم... در مورد انجمن هم فکر کنم که انجمن هم به دلیل عدم حمایت وبلاگ نویسان راکد مونده.

حیف....رکود آن در سایه عدم شکل گیری آن درد بزرگی است...

خالو غلوم یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ب.ظ http://www.hormozgani.net

این لینک رو ببینید :
http://www.hormozgani.net/article-185-thread-0-0.html
ای خالو نادنم چطور اتونن همچین کاری بکونن ؟ این کارون در مطبوعات استان یک کار عادین و اصلا هم خجالت ناکشن

خالو غلوم خیلی خش هندی...ممنون که همدردی اکنی ...حتما ای لینک هم به مطلب اضافه اکنم.

نیک خو دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ق.ظ http://www.nikkhoo.blogfa.com

سلام ای قد بدم اتیتن از روزنامه ی دریا دفعه ی اولش نهن خجالت ناکشن برای شما دادا هم اروزی موفقیت اکنم

سلام....ای هم یه نظرین...خاش هندی کاکا.

دخت هرمزگانی دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ق.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام دادا و نه خسته
از کدوم قانون باید گپ بزنیم ... گپ هم که بزنیم که حمایت اکن . تو ایران قانون کپی رایت امر طبیعى محسوب ابو !!!!
موفق بشى

سلام دخت مهربان هرمزگان
قانون بی قانونی !!!!....زنده بشی.

دریانیوز دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام خانم قاسمی فرمایش شما بسیار متین و صحیح است امااین عکس که فرمودید از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان روی یک عدد فلاپی به دفتر نشریه ارسال شده است . شما می توانید با ایناداره کل تماس حاصل فرمایید. با شتکر

سلام برشما
کاش اسم شریفتان را عنوان می فرمودید،دراین صورت می توانستم توضیحتان را بعنوان جوابیه در پایان پست بگنجانم ....از اینکه به مساله توجه داشتید و توضیح ارائه نمودید متشکرم و خداقوت.

سیاورشن دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ب.ظ http://siavarshan.blogsky.com

سلام ...روز خبرنگار نهستری که چه غوغایی هسته ...مه تعجب مکه ایی همه آدم و جمعیت چطور وضع نشریات محلی ما ایطورن که حتی از تهیه دو سه تا خبر و گزارش معمولی برای هر شماره خو هم عاجزن !؟
کار بلد نهن دادا !
آدرس اون پست هم ایی بنوس که بهترن .
http://siavarshan.blogsky.com/Default.bs?PostID=170

سلام...از همکاریتو بسیار ممنونم.حتما آدرس جایگزین اکنم.

گنو دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ب.ظ http://hormozgani.net

باسلام خانم قاسمی عزیز نخسته
این کارون ازدوستان کم کم یک سنت بودن همینطور که یکی ازبزرگان هرمزگانی(خالوغلوم)ایگه دریانیوزباهرمزگانی دات نت هم همی کاری کردن ولی خانم قاسمی عزیز حالا مطمئن بش که کارت عالین که دوستون مطالب شما کپی اکردن اینشوسراک هرکس که مطلبشون خوبن ارن ازسیاورشان وهرمزگانی وشما شروع شوکردن صبا هم سراک سیدجلال وچوک سورو وبنگری........هم ارن. لطف کپی برداران همیشه شامل حال وبلاگون خوب هرمزگان ابو

سلام بر گنو استوار
جالب تعبیر تو کردن....البته در پرمحتوا و قوی بودن وبلاگ سیاورشن و سایت هرمزگانی شک امنین.خیلی خاش هندی کاکا.

یک بندری دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:08 ب.ظ

افرین من هم باهاتون موافقم باید پیگری کنید
و خیلی خوشحالم که پوز این خانم پوردریایی را به خاک مالوندی و حالشو گرفتی چرا دخت سورو را این جا لینکش را دادی اون که نظرات شما را پاک کرد حاضر هم نشد لینکتان را در وبلاگ قرار دهد خواهش می کنم لینکشان را پاک کنید و ازت یک دنیا ممنونم که اینجوری حالش رو گرفتی که فکر می کنم تا دنیا دنیاست حتی روبه روی شما قرار بگیرد.

پاک گیج شده ام...اولا مگه وبلاگ دخت سورو متعلق به خانوم پوردریایی هستش ؟؟؟؟!!!! بخدا قسم نمی دانستم ! ثانیا با داد و ستد لینک میانه خوبی ندارم....به وبلاگ هایی لینک می دهم که مطالبش را تایید کنم(با همان سواد و تجربه کمم)ثالثا طرفدارسرسخت وبلاگ های خانم ها (خصوصا خانوم های هرمزگانی هستم) رابعا من با شخص ایشان تابحال مشکلی نداشته ام ! اولین بار است کسی درمورد ایشان اینطوری با من صحبت می کند.خامسا منظورتان ازجملات ((خیلی خوشحالم که پوز این خانم پوردریایی را به خاک مالوندی و حالشوگرفتی)) ((ازت یک دنیا ممنونم که اینجوری حالش رو گرفتی که فکر می کنم تا دنیا دنیاست حتی روبه روی شما قرار بگیرد.)) چیست؟حتما توضیح دهید...من نه در دنیای حقیقی و نه در دنیای مجازی هیچ برخورد بدی از ایشان ندیده ام وبرخورد بدی با ایشان نداشته ام.باور بفرمایید حتی توجه نکرده ام ایشان نظر مرا پاک کرده اند و یا لینک وبلاگ مرا در وبلاگشان قرار نداده اند....مگر هرمزگان چند خانم پوردریایی هنرمند و پرتلاش دارد که قدرشان را ندانیم.حتی اگر خدای ناکرده یک روز با شخص ایشان مشکل و اختلاف سلیقه ای داشته باشم عقیده ام محفوظ است که :هنر،تلاش ووبلاگشان مایه افتخار بانوان هرمزگانی است....

رامی دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.dehtal.com

سلام و خسته نباشی خواهر گرامی
واقعا باید به مسئولان دریا نیوز به خاطر چنین شاهکارهایی خسته نباشید گفت!!!
کسی که به گفته دوست عزیزمون در سایت خودش تیتر حق کپی رایت رو میزنه باید خودش نیز آنقدر سواد داشته باشه تا لا اقل اگر کپی میکنه منبع رو هم ذکر کنه....
موفق باشید.

سلام آقا رامی بزرگوار
کاش نشریات محلی یه فکر اساسی برای این مساله داشته باشند و ابهت و جایگاه اصلی خود را بدست آورند...آخه یه جورایی اعتبار اونا اعتبار فرهنگ وادبیات هرمزگان هم هست.....

روابط عمومی کودی تلخو سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.kuditalkhoo.blogfa.com

سلام فرشتهْ مهربون.
من هم به نوبهْ خود از طرف کلیهْ بازیاران این وبلاگ این عارضّهْ فرهنگی را به جامعهْ بی سرپناه وبلاک نویسان هرمزگان تسلیت می گویم.امید است در سایهْ احداث سرپناهی مناسب احقاق ذوالحقوق گردد.

باسلام
جناب بازیار تمام سعی من در طول زندگی این بوده که انسان باشم.پس لطف بفرمایید با لقب فرشته مهربون مرا مورد خطاب قرار ندهید(هرچند منظور شریفتان شخصیت کارتونی پینوکیو !!!! می باشد ) با وجود قلم رسا و نافذ و ادبیات گیرا و قوی تان روش انتقادتان از افراد بسیار زننده است کاش چنان جسارتی داشتید که نام حقیقی خود را ذکر نمایید ویا دراین بازار شایعات و افتراء می فرمودید این افرادی که یکی یکی از زیر تیغ شما می گذرند چکار باید می کردند تا از تهمت های شما مصون می ماندند .آیا اگر آنها نیز مانند دیگر افراد بی تفاوت جامعه دست روی دست می گذاشتند و هیچ حساسیتی نسبت به شهرُ،مردم و اطراف خود نداشتند، امروز ما شهردار-عضو شورا-خیر-مسولین تعاونی های مسکن-مرزنشینان-فعال جامعه زنان و دیگر مسولین بومی داشتیم ؟ گناه آنان اینست که بی تفاوت نیستند و مثل شما خارج گود ننشسته اند که حکم برانندچنان کن و چرا آنچنان نکردی و زحمات آنان را به سخره گیرند.....پوشیده نیست که با نوشتن این سطور پستی تندتر از پست قبل علیه من می نگارید ! ولی در این زمینه هم دوست نداشتم بی تفاوت باشم حداقل شاید حرمت دیگر افراد شهرمان که هنوز در لیست سیاه شما قرار نگرفته اند،حفظ شود....(خودتان بهتر می دانید من به پستی که علیه من نوشته اید در وبلاگم لینک داده ام)بسیار خوش آمدید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ب.ظ

http://balatarin.com/permlink/2007/8/14/1110210

دسترسی به سایت مورد نظر امکان پذیر نبود !!

مهدی صابری پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:48 ق.ظ http://lengehkarate.blogfa.com/

سلام
با خبر نایب قهرمانی کاراته کاهان استان در کشور به روزم.

سلام
خدمت رسیده بودم و روز قبل آنرا در لینک روزانه وبلاگ دخت کنگ جای دادم....

چوک بندرعباس پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:51 ب.ظ http://WWW.BANDER-ABBAS.BLOGFA.COM

نخسته دادا...
روزنامه دریا نیوز بار اولش که نهن. مطمئن بش که وبلاگون دگه هم هستن که ایی رونامه اریت سراغشون.
وقتی که یه روزنامه ای خبر اینبوو دنبال ایی کارون اریت.
در ضمن بروزم.
موفق بشی دادا...

سلامت باشی کاکا
بامید تقویت و پربار بودن نشریات محلی استانمو....حتما خدمت ارسم.

سحر مرانلو پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.saharmaranlou.blogspot.com

فریده جان سلام

الان که از هوای بارانی لندن به وب لاگت در ساحل خلیج فارس سر زدم کلی احساس گرما کردم. زیباست این همه تامل جنوبی ها در ستون کامنت هایی که برایت می گذارند

سلام سحر خانوم عزیز
چقدر خوشحال شدم وقتی کامنت شما رو در وبلاگ دیدم....همیشه و هرجا که هستید سرزنده،شاد و پایدار باشید....خواهر و برادران خوبم در قسمت کامنت بزرگوارند و من قدرشان را می دانم...منتظر حضور دوباره تان و حرفهای همیشه پراز تازگی و نشاط تان در بندرلنگه هستیم.

دخت هرمزگانی جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام سرکار خانم
از حضور مجدد شما به وبلاگم تشکر اکنم و مه همونطور که قبلا توضیحتون داده کاملا با نظر شما موافقم .
به امید روزی که صدای این قشر یا قشرون دیگه به گوش مسولون برسه .
موفق بشی دادا عزیز

سلام برشما دخت موفق هرمزگانی
کلمه موفق کلیشه ای نیست...مقدمه ای بود برای تبریک به شما بخاطر موفقیتتان در مدیریت وبلاگ پرطرفدارتان....مایه مباهات تمام بانوان هرمزگانی است که در مدت ۳ ماه فعالیت وبلاگتان،۹۳۰۰ بازدید کننده از مطالب شما استفاده کرده اند و در هرپست ۳۰ الی ۴۰ نفر نظر ارائه نموده اند.

علی جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام
روی صحبتم تنها با شماست که اینقدر عزت خود را زیر ژا گذاشته اید و ....
اگر تا ۵ روز دیگر ظاهر وبلاگتان را درست نکنید آن وقت کاری می کنم که نباید بکنم.
Ziza110
بندر کنگ

علیکم السلام
کاش اشکال ظاهر وبلاگ را بیان می فرمودید ! ارتباط میان عزت و ظاهر وبلاگ را هم متوجه نشدم !!

علی نژاد شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ق.ظ

سرکا رخانم قاسمی با سلا م وتقدیم احترام
جا دارد واقعا به شما وهمکارانتان در جمعیت به خاطر برگزاری کلاسهای متعدد وفعالیت های ویژه خسته نباشید گفته شود امیدوارم که در تمامی مراحل کاریتان موفق باشید در مورد نشریه در یا هم جای تاسف است که امیدوارم دیگر تکرار نشود به امید پیروزی

باسلام
برادر خوبم خبرنگار پرتلاش نشریه صدف
خوش آمدید....ماهم از زحمات شما و جناب حکیمی بخاطر انعکاس اخبار و گزارش های بندرکنگ متشکریم.

سمنو شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.doniayefani.blogfa.com

سلام احوال شما؟ما رو نمی بینید خوبید ؟
امید که با تذکر حل بشه و دیگه تکرار هم نشه...انجمن وبلاگ نویسا هم کار خوبیه ... از همین الان منم هم هستم

سلام....من که مرتب سر می زنم و می بینمتون !! بودنتان دنیای پشت گرمیست برای سایر بلاگرها....

دختر رویدری شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلام
خسته نباشید
تشکر از زحمات شما
انگار یکم دیر رسیدم
ممنونم از اینکه به وبلاگم سر می زنید
در پناه حق .

سلام....بسیارخوش آمدید.برای همدلی هیچوقت دیر نیست.

بنده خدا یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ق.ظ

واقعا چقدر زشت و زننده است که از دست رنج دیگران استفاده کنیم و از دیگران پل بسازیم برای رسیدن به خواسته ها و بلند پروازیهایی که داریم .... نظر شما در مورد مصادره فعالیتهای فرهنگی یک شهر چیست؟ شاید خیلی ناچیز باشدشاید در حد یک استان بخواهید شاید نیاز به آن به به و چهچه از آن آدمهای بیرون گود از بندر عباس و دیگر شهرهای استان داشته باشید و شاید همه اینها کم باشد. شما که در مورد یک عکس و تصویر اینگونه عکس العمل نشان می دهید در مورد مصادره فعالیتهای فرهنگی چه نظری دارید؟

خیلی مشتاقم بدانم تعریف شما از ((مصادره فعالیت های فرهنگی شهر)) چیست ؟ خوشحال می شوم اشتباه خود را بدانم ....مسلما هیچ فرد و وبلاگی با استفاده از دسترنج دیگران نمی تواند فعالیت کند.اگر به مواردی که دراین وبلاگ در چارچوب تعریف شما از مصادره می گنجد اشاه فرمایید،کمک بزرگی به من نمود ه اید....خوش آمدید.

نعیم یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ق.ظ

خواهر بزرگوار خانم قاسمی سلام عرض می نمایم الان خوب که به کامنت های شما دقت می کنم شما استاد خوبی در تخریب کردن دیگران هستید من رشته ام روانشناسی است
به راحتی کامنت هایی که قصد تخریب دیگران را دارند تائید می کنید تا دیگران هم بخوانند و بدانند واقعآ برایتان متاسفم

سلام خدمت شما
شما به موارد اشاره فرمایید تا بهتر متوجه شوم....با احترام خاصی که نسبت به تحصیل کرده های رشته روانشناسی دارم ،استدعا می نمایم با نام بردن موارد مرا راهنمایی بفرمایید ....خوش آمدید.

فاروق براهیمی یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:34 ب.ظ http://gavbandimusic.blogfa.com/

سلام سایت قشنگی داری امیدوارم موفق باشی یک تقاضا دارم اگر میشه سایت منو در در قسمت هرمزگانیها بذاری من از شهرستان پارسیان(گاوبندی) هستم خوشحال میشم

سلام بر شما
خوش آمدید....به وبلاگ سیاورشن مراجعه فرمایید از ایشان درخواست نمایید لینکی که در این زمینه توضیح داده اند به شما معرفی کنند.
http://siavarshan.blogsky.com/

chavooshi یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.chavooshi.visit.ws

با سلام
خسته نباشین
در مورد این مسئله هم واقعا متاسفم ....
راستش رو بخواین من فکر می کنم ....اگر این مسئله در جاهای دیگر رخ داده بود ......می توانستیم با پیگیری از حق خود دفاع کنیم ...ولی اینجا ...؟
البته این نظر شخصی منه ..شاید من دارم اشتباه می کنم چون اطلاع خاصی در مورد این موضوعات ندارم ....
خوشحال میشم به کلبه کوچیک ما هم سر بزنین

سلام بربرادر خوبم
حقیقت امر را فرمودید....بامید داشتن یک جامعه مدنی و مبتنی برحقوق شخصی وجمعی .... حتما مطالب خوبتان را خواهم خواند.

هرمز نو یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ب.ظ http://hurmuz.blogsky.com

خواهر خوبم سلام
وقتی مطالب بسیاری از این نشریات محلی یا مقالات دسته چندم وآبکی ویا صفحات انباشته از آگهی است واقعن انتظار دیگری نمی رود...
«نتی برای بلبل چوبی» را در هرمز نو بخوانید...

سلام برهمکار ساعی
بسیار خوش امدید. حتما خدمت می رسیم...

بندرکنگ دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ب.ظ

خانم قاسمی مثل اینکه خیلی دوست داری مشهور بشی همین که توکنگ ولنگه اسم انداختی بس نیست پس سعی نکن با تخریب یک روزنامه که از جایگاهی فرهنگی برخوردار است اینگونه برخورد کنی .کارگردانان را ببین تمام فیلمی که با هزینه میلیاردی تهیه شده قبل از اکران کپی می شود ودرسراسر دنیا پخش می شود و آقایان به روی خود هم نمی آورند فیلم نقاب -مارمولک و.... آنوقت بخاطر یک عکس ناقابل ببین چه جاروجنجالی به پا کردی فکر می کنید در دنیای مجازی هر چه بخواهی می توانی بنویسی و توهین کنی بخدا این کار درستی نیست نکنه می خواهی مثل شورا ومدرسه شلوغ بازی دربیاوری نکن این کارو که هم خدا وهم خلق خدا ازت ناراضی می شوند .دریانیوز دراقدامی بسیار پسندیده منبع را اعلام کرده دیگر نیازی نیست نظرات منفی ومخرب دوستانت را تایید کنی این یعنی غرض ورزی و با اخلاق وبلاگ نویسی جور در نمی آید بقول دوست عزیزت: ای دادا چشم دل وا بکن

احترام و عزت روزنامه دریا محفوظ است و اگر این مقوله دراین وبلاگ مطرح شده است ۱- بامید به اندیشه وا داشتن اصحاب قلم و نشریات است ۲- نشریات استان وبلاگ ها را به رسمیت بشناسندو حریم آنها را رعایت کنند....منظورتان از اقدام پسندیده دریانیوز همان کامنت است ؟ من که عرض کرده بودم اگر نام و یا پست شخصی که آن کامنت را نگاشته بودند مشخص می شد و تایید آن را از دریانیوز گرفته می شد آنوقت جوابیه محسوب می گردید....معلوم است شما از حال و روز کارگردانان و مهمتر ازآن تهیه کنندگان فیلم هایی که ذکر کردید خبر ندارید !! وحتی از قوانینی که بدنبال این سوءاستفاده ها در حال پی گیری و بعضا شکل گیری است...بهر حال خوش آمدید.

کنگستان سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ق.ظ http://kongestan.blogfa.com

با سلام به خانم قاسمی
وبلاگ خوبی داری انشاالله درتمام مراحل زندگیت موفق باشی
اگه به وبلاگچه ی ماهم سر بزنی خوشحال میشیم
درضمن درباره ی این اقدام غیرحرفه ای این روزنامه ی رسمی متاسفم

سلام بر شما....حتما خدمت می رسم و دراولین فرصت وبلاگ شما در لیست لینک دوستان جای می گیرد....بسیار خوش آمدید.

هرمزگان سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام خدمت خانم قاسمی

اولآ نیازی به تائید کامنت من یکی نیست و دوست ندارم همین جور توی بوق و کرنا بیندازید تا همگان متوجه شوند خانم قاسمی من خوب متوجه شدم این وبلاگ کودی تلخو را شما و دوستانتان راه اندازی کرده اید اگر خوب به نوشته ها دقت کنید در طنزی تلخ درباره شخصیت شما می نویسد و به یک طورهایی از فعالیت شما تعریف می کند شما هم از تنها چیزی که بدتان نمی اید تعریف و تمجید دیگران حالا هر چند راست یا دروغ باشد به من ربطی ندارد اما در کامنت های کودی تلخو به راحتی به شخصیت خانم پوردریای توهین می شود
هر چه فحش و نا سزا از دهان اطرافیانتان بیرون می اید به این خانم زده می شود یک کم هم خدا را در نظر بگیرید .
این هم قسمتی در وبلاگ کودی تلخو برای خانم پوردریایی
سامیه:البته من مسئول تراوشات گند زدهً روح پست این جانور افسار گسیختهً روان پریش نیستم اما گمان می کنم مردم ما به این اندازه از درک رسیده باشند که اندیشهً چرکین این فاسدهً هرجایی را که شعله های شهوات حیوانیش هر نیم شب تندتر زبانه می کشد،ملاک سنجش فعالیتهای بزرگ بانویی همچون فریدهً قاسمی قرار ندهند

سلام بر شما
اتفاقا این کامنت را تایید می کنم چون شما خودتان را معرفی ننموده اید....طنزی تلخ تر از کودی تلخو بیان کردید که وبلاگ کودی تلخو من و دوستانم !!! راه اندازی نموده ایم....من در کامنت های همین پست اعلام کرده ام که هیچ مشکلی با سرکارخانم پوردریایی نداشته ام و ندارم .اتفاقا سه شب پیش که در وبلاگ کودی تلخو الفاظ رکیکی به خانم ها نسبت داده بودند،مصمم شدم تا شکایت خود را بعنوان شخصیت حقیقی به مخابرات بندرلنگه تسلیم دارم و یکشنیه ۲۸ مردادماه با صحبت تلفنی که با شخصی به نام آقای فتوحی(۲۲۲۲۰۰۰) داشتم(البته ایشان نام مرا نپرسیدند) راهنمایی فرمودند تا اداره بازرسی مخابرات استان
(۱۴-۶۶۶۹۵۱۳-۰۷۶۱) پی گیر شوم و وقتی موضوع را با آنان درمیان گذاشتم چنین بیان شد که کنترل وبلاگ ها مربوط به ما نمی شود شما از طریق (سازمان تنظیم مقررات) در تهران پی گیری نمایید...این اطلاعات را ارائه کردم تا هرکس مایل باشد رویه شکایت از وبلاگ کودی تلخو را پی گیرد....یا حداقل کسانیکه روال قانونی شکایت از یک وبلاگ را می دانند ما را راهنمایی کنند.شاید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید زنگ می زدم....شما که در مرکز استان تشریف دارید زحمت پی گیری اش را بکشید،اگر لازم باشد من شخصا بعنوان یکی از شاکیان با شما همراه خواهم بود چون طبق معمول خانم ها قربانیان این بازی(درگیری لفظی) شده اند.

دوستدار واقعی شما چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ق.ظ http://vasat_mimonam@yahoo.com

سلام
یه خواهش از شما دارم
اگر میخواهید این کوی تلخو را بزرگ کنید همینجور به اون اهمیت بده و جوابش را بده اما اگر میخوای کوچیک و محوش کنی جوابشو نده و بی محلش کن تا از دور خارج بشه کامنتهایش را تایید نکن این هم به صلاح شماست و هم به صلاح شهر تان
خیلی ها دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن شما خواهر گل و مهربانم هوشیارتر باشید.
ممنونم و بای

سلام
از مهربانی تان بسیار متشکرم...... سعی می کنم بیشتر حواسم جمع باشد...... هرچند بخاطر تعهدی که نسبت به شخصیت یک زن دارم گاهی لازم است .....

بندرجاسک چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.jaski.ir

سلام. نمی خوام وارد بحث کنگی ها و لنگه ای ها بشم و وسط دعوا نرخ تعین کنم ولی برای خودم واجب دونستم جواب آقا یا خانم بندرکنگ را که گفته اند فیلم های بسیاری قبل از اکران پخش می شوند بدهم که:
کارگردانان با اینکه فیلم هایشان در سینما اکران نمی شود ولی با همین فرستاده شدن فیلمشان به بازار سیاه سودهای چندین برابری نسبت به سینما به جیب می زنند و در برابر ارشادی ادعای غرامت هم میکنند. در مورد عکسی که در روزنامه فلان چاپ رسیده شخص خانم قاسمی هم قصور کرده اند. با اینکه از وضعیت جامعه امروزی و دزدی آثار و از کاربرد نداشتن قانون کپی رایت در ایران خبر داشتند باز هم این تصویر را در وبلاگشان درج کردند و روزنامه فلان هم با درج تصویر و قید نکردن نام منبع ضربه ای به این وبلاگ نویس زد. امیدوارم شمایی که منتقد خانم قاسمی هستید به کامنت من با نگاه تعصبی و یا مغرضانه نگاه نکنید. امیدوارم این مسئله به خیریت به اتمام برسد.
فرزاد بادروج از بندرجاسک

سلام بر آقا فرزاد
البته من متوجه نشدم چطور سی دی فیلم هایی که با کیفیت پایین در سالن های سینما فیلمبرداری شده، بصورت فله ای کپی و روانه بازار می شوند برای کارگردان(یا تهیه کننده) سودآوری دارد؟ مگر اینکه نسخه اول که به بهانه لورفتن فیلم وارد بازار می شود با قیمت آنچنانی به فروش رسد که البته با این وضعیت بازار که در یک چشم بهم زدن آن سی دی بازار را ازآن خود می کند برای کسی که آن مبلغ گزاف را پرداخت نموده صرفه ای ندارد ..... جهت اطلاع شخصی خودم دوست داشتم بدانم واقعا چگونه ؟ آقا فرزاد شما اعتقاد دارید بدلیل احتمال سوء استفاده از مطالب و عکس وبلاگ نباید آنها را درج و منتشر ساخت ؟ راستی بحثی میان کنگی ها و لنگه ای وجود نداشته ! بسیار خوش آمدید.نظرات تان مایه دلگرمی است.

بندرجاسک پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.jaski.ir

سلام خواهر بزرگوارم. بسیار واضح و روشن است. احتمالا شما سی دی هایی را مشاهده کردید که با کیفیت پائین بودند که جای خود را دارد. ولی بسیاری از فیلم ها با نظر خود تهیه کننده که از سرکردگان بازارهای سیاه هستند به این بازارها راه پیدا میکنند. یعنی اینکه تهیه کننده ها هم شریک جرمند. در بسیاری از فیلمها پیش آمده که بعد از اتمام فیلمبرداری و تدوین ان فیلم را نقد میکنند البته قبل از اکران. در بعضی از نقدها کارگردانان و تهیه کنندگان به این نتیجه می رسند که فرستادن این فیلم به صورت قاچاق به بازار برایشان سود آور تر است. البته این نظر و عقیده شخصی خودمه وشاید شما و بسیاری از دوستان دیگر عقیده ام را رد کنید.
بحث اصلی در مورد عکس بود. و من هم از نوشتن کلمه دعوا منظوری نداشتم و چون ادم شوخی هستم میخواستم یه خورده جو حاکم بر قسمت کامنت های این پست را عوض کنم و این را هم میدونم لنگه ای ها انسان های ارومی هستند مانند لنگه ای هایی که در جاسکند که اکثر آدم ریلکس و آرومی به حساب می ایند. خصوصا دوست عزیزم سید عبدالله زارعی که یک گزیری الاصله. در این مورد که گفتم شما هم قصور کردید هنوز روی حرفم هستم. لااقل یک آرم و یا لوگو روی عکس میزاشتید تا افراد سودجو نتونند بهش دسترسی پیدا کنند. این باشه تا دفعه دیگه حساب کار دستت بیاد. ولی خدائیش خیلی ناراحت شدم.

سلام بر شما برادر پرتلاشم
از توضیحات تان در مورد سی دی فیلم ها یکدنیا ممنون.واما درمورد آرم یا لوگو برروی عکس،اسامی فردوس و فارس برروی عکس درج شده است که آنها درهنگام چاپ در روزنامه حذف شده اند !! کلا من و عکس من مورد نظر نیست بحث برروی احترام به حریم وبلاگ هاست ....

منا شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ق.ظ

خانم قاسمی تقصیر خودتونه اگه کودی تلخو رو لوس نمیکردی
الان وبهایی مثل چوک کنگ پیدا نمیشد که بندر کنگ را به تمسخربگیرد متاسفم

تقصیر.......؟؟؟!!!!

سیخور شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ب.ظ http://hormoodar.blogsky.com

سلام بر بانوی زحمتکش و فخر هرمزگانیان
مطمئنم انقدر سطح هوش و درایت شما بالاست که بی توجه به حاشیه به فعالیتهای سازنده خود با جدیت بیشتر ادامه دهید.شک نکندید بوجود امدن این ماجراها و حاشیه های اخیر دلالت بر پیشرفت اجتماعی شما دارد که تنگ نظران و غرض ورزان چشم دیدن ان را ندارند.....
وبکی نا قابل راه اندازی کرده ام...تشریف بیاورید...

سلام بر شما
شرمنده می فرمایید.... انرژی مثبت شما وسایربزرگواران، انگیزه فعالیت های بعدی خواهد بود.حتما خدمت می رسیم.

گامرون پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ق.ظ http://gameron.blogfa.com

سلام
ابتدا خواستم چیزی بنویسم چون خودم یک مطبوعاتی هستم و از چنین مسئله ای که اتفاق افتاده به شدت انتقاد کنم . اما یک احتمال سبب شد از این کار منصرف شوم . و آن احتمال اشتباهی است که گاهی ناخواسته بوجود می آید با این حال باید عذر خواهی شخصی که اشتباه نموده را در پی داشته باشد . و السلام .

سلام بر شما برادر.... بله آن احتمال را هم نباید نادیده گرفت.عرض خسته نباشید مرا بخاطر زحمات و سختی هایی که دراین عرصه متحمل می شوید پذیرا باشید.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد