زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

تعیین قبله در بندرکنگ(انجمن نجوم)

ازسوی انجمن آماتوری نجوم ایران اعلام شد که ۲۴ تیرماه با توجه به عمود تابیدن خورشید برروی کعبه(خانه خدا) زمان مناسبی برای تعیین قبله واقعی است و اعضاء انجمن نجوم بندرکنگ باتوجه به رسالت علمی-فرهنگی خود تصمیم گرفتند این امررا در بندرکنگ عملی سازند.با تشکیل جلسه وتنظیم دعوتنامه و بروشور توضیحی پدیده مقدمات اجرای مراسم تعیین قبله واقعی فراهم آمد.ساعت ۱۲:۵۷ برای شهر بندری جنوب ایران ساعت خروج ممنوع می باشد‌ ! وآنانکه برحسب اجبار فعالیت خارج از محیط بسته و مجهز به سیستم خنک کننده(کولرو...) دارند  تمام سعی آنان اتمام امورات با سرعت زیاد و پناه آوردن به محیط مذکور می باشد....اعضاء خوب می دانستند عدم استقبال از این مراسم باتوجه به زمان برگزاری هیچ ارتباطی با ضرورت و جذابیت مراسم ندارد پس به حضور ۱۰ نفری خود رضایت دادند ! اما حضور گرم مسولین و مردم سنگینی مسولیتشان را دوچندان نمود.لازم است حضور صمیمانه مسولین مذکور را ارج نهاد:آقایان (جعفرپور-معاونت سیاسی فرمانداری شهرستان بندرلنگه)(شهابی پور-بخشدار بخش مرکزی بندرلنگه)(پاسلار-معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری)(شبانی-مسول دفتر امورسیاسی و اجتماعی فرمانداری)(صابری-رئیس هیئت کاراته شهرستان) (آدینه-رئیس اداره منابع طبیعی)(حاج اقانیک پی-امام جمعه بندرکنگ)(سید محمد زارعی-امام جمعه گزیر)(سید حسن زارعی-مدرسه علوم دینی بندرلنگه)(بلبلی-رئیس بانک سپه بندرکنگ)(حاج غلام یزدان پناه -عبدالله بحری-اعضاشورای شهربندرکنگ)(محمد رنجبری-رئیس باشگاه مهربندرکنگ)(فاطمه حسن زاده-نائب رئیس جمعیت بانوان بندرکنگ)(مسعود شروج و عبدالرحیم بحری-هیئت کوهنوردی بندرکنگ)(زاهدپور-مسول روابط عمومی فرمانداری)وخبرنگاران( آقایان اسدپور/نشریه دریا/ و محمد علی نژاد و خانم رئیسی) و عموم مردم خونگرم بندرکنگ...

قطب نما عدد ۱۲ را نشان داد.قبله نما عدد ۲۵۰

با کاشتن میله ای در زمین و دنبال کردن سایه آن تعیین قبله واقعی دنبال شد

اندازه گیری و محاسبه....

 توضیحات علمی توسط آقای محمد شمسی عضو هیات مدیره انجمن نجوم ارائه شدکه جهت اطلاع علاقمندان آنرا درج می نمایم:(موقعیت شهر مکه با عرض ۲۱و۲۷ درجه  شمالی و طول ۲۹و۵۴ درجه شرقی کمی بالاتر از منطقه استوایی کره زمین و یکی از مناطق بسیار گرم آن می باشد.از آنجاکه در مناطق استوایی خورشید به صورت عمود می تابد (حدود۵/۲۳ درجه عرض شمالی و جنوبی) و با توجه به اینکه مکه فاصله چندانی با این محدوده ندارد به دلیل موقعیت متغیر زمین و خورشید نسبت به یکدیگر در بعضی مواقع خارج از محدوده استوایی خورشید می تواند پرتوهای خود را عمود بر آن مناطق گسیل کندو مکه نیز از این قاعده مستسنا نیست.درچنین لحظه ای که زمان کوتاهی طول سایه به سمت صفر میل می کند یعنی اینکه طول سایه ابتداکاهش یافته و در یک لحظه به صورت یک نقطه درمی آید و سپس مجددا در جهت دیگر برطول آن افزوده می شود.حال د رمناطقی که از این منطقه دورترند اشیاء دارای سایه خواهد بود.چنانچه در این لحظه د رامتداد سایه و روبه آن قرار گیریم به معنای آن است که در مقابل نقطه ای قرار داریم ک خورشید آن لحظه پرتوهای خود را به صورت عمود می تابد.بنابراین تشخیص قبله مسلمین در ساعت ۱۲:۵۷دقیقه مورخه ۲۴/۴/۸۶ به وقت ایران برای ما امکان پذیر خواهد بود.لازم بذکراست در سال دوبار ۷خرداد و ۲۴ تیر این واقعه رخ می دهد.البته استفاده دیگری نیز می توان از این پدیده نمود وآن بدست آوردن محیط کره زمین است همان کاری که اولین بار ارشمیدس و اراتوستن در کشور مصر برای بدست اوردن محیط کره زمین انجام دادند.بعنوان مثال چنانچه فاصله دقیق شهر مکه با بندرکنگ را داشته باشیم با اندازه گیری زاویه سایه، می توان محیط کره زمین محاسبه نمود) 

نظرات 46 + ارسال نظر
رامی دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:40 ب.ظ http://dehtal-city.blogsky.com/

سلام خانم قاسمی
همه چی یه طرف آبمیوه هم یه طرف. جای مه خالی...

سلام آقا رامی....جشنواره میوه وآبمیوه حتما به شما خوش می گذرد !

[ بدون نام ] دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ب.ظ

با سلام و عرض ادب
به شما و همه دست اندر کاران خسته نباشید و خدا قوت عرض می کنم.شنیدم پوستر قشنگی برای این مراسم طراحی شده بود(دست طراحش درد نکنه).امیدوارم روزی کنگ تبدیل به بزرگترین مرکز تحقیقات نجوم دنیا شود(اگه به من رای بدید و من رییس جمهور بشم قول میدم یه تلسکوپ بزرگتر از تلسکوپ هابل برای کنگ بخرم)...
باز هم ممنون از زحماتتان برقرار باشید

بر شما....بله بروشور مذکور توسط خانم مرضیه گلبت(عضو هیات مدیره انحمن نجوم) طراحی شده بود ولی بخاطر یاری ننمودن امکانات نتوانستم آنرا در وبلاگ قرار دهم.

مرضیه سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ق.ظ

سلام فریده جان .خسته نباشی عزیزم
خوشبختانه با وجود هوای گرم باز هم خوب استقبال شد
موفق باشی

سلام مرضیه خانوم گل
احسنت به تلاش و همت شما در برپائی مراسم....کارتان در طراحی بروشور مراسم با توجه به ضیق وقت (فرصت ۳ساعته) عالی بود.دوست داشتم آنرا در وبلاگ بگذارم منتها اسکنرم یاری ننمود.

هنر معلمی سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:06 ق.ظ http://honaremoalemi.blogfa.com

سلام
با توجه به علاقه ای که به جغرافیا دارم مطلبتان جالب بود
راستی این بندر کنگ شما دقیقاْ کجاست؟

سلام...متشکرم.اگر شهر بندرلنگه که راه دریایی انتقال مسافر(باکشتی) به کیش را دارد بشناسید بندرکنگ ۵ کیلومتری آن واقع است یعنی از بندرعباس که بخواهید تشریف ببرید به بندرلنگه ۵ دقیقه مانده به آن ،به شهر بندرکنگ می رسید.

مهدی صابری سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ق.ظ http://lengehkarate.blogfa.com/

سلام خواهرم
تو این گرما مراسم خوبی را تدارک دیده بودید. از صمیم قلب به شما و آقای زارعی و دیگر دوستان خسته نباشید میگم.
فوق العاده جذاب و دیدنی بود واز اینکه برای اولین بار شاهد چنین پدیده ای بودم بسیار خوشحالم .
موفق باشید و پایدار.

سلام برشما برادر مهربان
حقیقتش شما با حضورتان مراسم را پربار نمودید واعضاء انجمن روحیه گرفتند.....

ابراهیم سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ق.ظ

چه کار جالبی!
راستی اکتیویته شما خیلی بالاتر از اون چیزیه که فکر می کردیم! انشا ا... خدا به شما و بقیه عزیزان توفیق بیشتر بده

سلام ....نمی دانم !!!!! همه دلسوزان فعالیت های فرهنگی-اجتماعی موفق باشند در کنار شما بزرگوار زحمتکش عرصه طبابت.

هرمز نو سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:51 ب.ظ http://hurmuz.blogsky.com

سلام
باید سر فرصت مطلبتان را بخوانم ...هرمز نو هم به روز شد

سلام....خوش امدید.

a.k سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام خدمت دوست خوبم خانم قاسمی گل
خسته نباشید بعد از مدتی دوری فقط خواستم عرض
ادب وسلامی خدمت دوست عزیزم داشته باشم .
آنجاکه بودم یاد شما و جمعیت بانوان و شهرمان همواره در ذهن من بود وهر از گاه برای موفقیت ،پیشرفت ،یکدلی و .....شهرمان دعا می کردم . سفری خیلی خوب و سرشار از معنو یت و انس والفت با خدا ،کسب آرامش خاطر و.... که در کلام نمی گنجد ، بود که خیلی زود به پایان رسید و احساسم هرگزقابل توصیف نیست .انشاالله هرکس که مشتاق است خدا بزودی نصیبش گرداند ومن جزء آن دسته نیز باشم انشا الله تعالی .

سلام به روی ماه شما....حجکم مقبول –سعیکم مشکور....خوشا بحالتان .انشاء الله خداوند به همه مخلصانش این توفیق را بدهد.خدمت می رسیم و حضورا از روحیه و حال و هوایتان فیض می بریم.

دخت گنوغ سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام فریده جان خسته نبی ... ان شاء الله روز به روز موفق تر بشی ... راستش خیلی دلم شواست تو مراسم حضورم بشت اما متاسفانه هوای گرم تو اون موقع از روز به ما خونه نشین اشکه ...باز هم تشکر از گزارش مراسم

سلام....عجب اسمی !!!! خوشحال منبو اگه در خدمتتو هستریم....زنده بشی.

فرزانه چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ http://www.doniayefani.blogfa.com

سلام
با کمی تاخیر روزتون مبارک

سلام به روی ماهتان
فرزانه عزیز روزشما مبارک...متشکرم.

محمد پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:07 ق.ظ

با سلام واحترام
سرکرار خانم قاسمی اگرچه آن روز هوا گرم بود یعنی در آن ساعت ظهر استقبال چندانی نشد ولی جا دارد از دست اندرکاران انجمن های مختلف که در سطح شهر فعالیت می کنند تشکر کنیم به خصوص شما که در مورد مسائل فرهنگی قدمهای مهمی برداشته اید امیوارم که در کارتان موفق باشید ما هم در آن ساعت ظهر برای خدمت رسانی به همشهریان گرما را باجان ودل خریدیم که این رویداد مهم شهر را از نزدیک ببینیم به امید برداشتن قدمهای سبز شما در جمعیت بانوان با سپاس فراوان در خدمت رسانی به همشهریان حاضر هستم
( راستی نمی خواستم خودم را معرفی کنم وبا نام محمد ایمیل می دادم ولی دیگر نام بنده را جز مطالب خود نوشتید خوشحالم که به صورت خبر نگار افتخاری می توانم هر چند کوچکدر خدمت فرهنگ وتمدن مر دم عزیز شهرمان باشم امیدوارم که بتوانم )

باسلام.....برادر خوبم جناب آقای علی نژاد
حضور پرانرژی شما در این مراسم و خصوصا انعکاس خبری مربوطه بر دلسوزی و اشتیاق خاصتان نسبت به خدمت رسانی به مردم و شهر بندرکنگ صحه می گذارد.بسیار خوش امدید.

مهرگان پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام خانم قاسمی واقعا فعالیت و سر زندگی شما باعث افتخاره



من هم آپم بیای خوشحال میشم

سلام خانوم خوش دل....با ذوق تمام حتما مطالبتون رو می خونم.

نیک خو پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.nikkhoo.blogfa.com

سلام خسته نبشی راستی مه به یاد هسترم که وقتی ظهر بو اهیادم ره حالا که توی وبلاگ شما ندیدنم افسوس نخوردنم چیزیش نابوت بکنی موفق بشی

سلام.انشاءالله سال و فرصتون دیگه.....

چوک بندرعباس پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 ب.ظ http://WWW.BANDER-ABBAS.BLOGFA.COM

سلام
خسته نباشی دخت کنگ.
مثل همیشه پرتلاش و فعال.
در ضمن من بروز شدم. یه سری بزن ضرر نمی کنی.
(نظر فراموش نشه)
موفق باشی خانم قاسمی...

سلام....متشکرم....خوش آمدید.

فریده قاسمی جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ق.ظ http://dokhtekong.blogsky.com/

جناب آقای ناشناس ! (جوک بندر قلابی!)
دومین کامنت شما درمورد خربزه و نان خواندم و دردلم به کوته فکری افرادی مانند شما خندیدم.خربزه یا نان مهم نیستند مهم تعریف خوشبختیه که از نظر من احساس رضایت هرکسی از زندگی-شخصیت واحساس خودش می باشد و من این احساس را دارم.خوشحالم که مرا نمی شناسید ! چون من عکاس این عکس ها بودم ! افاده ای بودن یا ....به زندگی شخصی خودم برمی گردد پس می توان به این نتیجه رسیدکه مطالب منتشر شده در این وبلاگ هیچ ارتباطی به زندگی شخصی من ندارد. پس اگر برای خواندن مطالب تشریف می آورید هیچکس بزور ماوس شما را وادار به کلیک نکرده است توصیه می کنم برای حفظ سلامتی تان و جلوگیری از حرص و غبطه خوردن از این وبلاگ دیدن نفرمایید !!!!

برهان جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.kovei.blogfa.com

be ma ham sar bezan

سلام
طرفداران قشم و چاوشی...خدمت رسیدم.

هرمز نو جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ب.ظ http://hurmuz.blogsky.com

سلام
دیشب در شب شعر تیرماه صحبت از جلسه انجمن شعر در بندر کنگ شد از آقای قاسمی و دیگر دوستان سراغتان را گرفتم برای شما وشاعران خوب کنگی آرزوی موفقیت دارم

سلام برشاعر بزرگوار
خداو رسول(ص) سراغ گیرتان باشند....انشاءالله در فرصت مناسب گزارش آن شب شعر را درویلاگ انتشار خواهم داد.

آقا معلم شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.mualem.blogfa.com

سلام خانم قاسمی
مطالبتون رو خوندم
خیلی کار جالبی بوده...
ممنونم که به من سر زدین
موفق باشید

سلام برشما
خوش آمدید...وظیفه بوده...

هرمز نو شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ب.ظ http://hurmuz.blogsky.com

سلام عزیز
برای سیمین دعا...به روز شد

سلام
به مطلب شما(پست جدیدتان) در لیست لینک های روزانه دخت کنگ لینک داده شده...

مسافر یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ق.ظ

با سلام کار زیبا از مکان زیبا با همت همه دوستان با افکار زیبا و زیباتر آنکه همه انجمن های کنگ بدینگونه فعا لیت کنند. شاید اطلاع رسانی نمی کنند و مابی خبر! انجمن نجوم سایت یا وبلاکی دارد چگونه میتوان با او ارتباط برقرار کرد ؟ پس

می خواهمت ای ساقی بر خیز و شرابم ده
می خوانمت ای مطرب راهی ز ربابم ده
من شعله خاموشم من مستم و مدهوشم
امشب به ندای دل مستانه جوابم ده
افسانه عقل و دین یکباره رها کردم
با کینه دل دیگر دیوانه خطابم ده
تا دل به بلا دادم از رنج تن آزادم
خواهی تو امیدم بخش خواهی تو عذابم ده

سلام بر شما
خیلی خوش آمدید....حق با شماست این مراسم در فرصت بسیار کمی (چند ساعته)به مرحله تصمیم و اجرا رسید واطلاع رسانی برای عموم بصورت گسترده مقدور نبود ....هنوز وبلاگ و سایت خاصی ندارد ولی انشاء الله درآینده.....

مصطفی یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:15 ق.ظ http://m-jonoub.com

خسته نباشی شما با این وبلاگ نشان دادید که حتی یک زن میتواند یک وبلاگ پر بیننده داشته باشد
در پناه حق پیروز باشید

سلام برشما
مطالب وبلاگ شما هرچند از سطح فکر و کاری من بالاتر بود ولی استفاده بردم...راستس برای من پیچیده هم بود ! بسیار خوش امدید....

هیئت کاراته شهرستان بندرلنگه یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ب.ظ http://lengehkarate.blogfa.com/

سلام و خسته نباشید
با خبر قهرمانی بندرلنگه در مسابقات کاراته استان به روزم.
موفق باشید.


سلام...مثل همیشه خوش خبر....

پاسلار یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ب.ظ

باسلام
لازم دانستم اززحمات شماودیگردست اندرکاران که علیرغم
گرمای طاقت فرسای آن روز مراسم خوبی را برگذار نمودید
صمیمانه تشکر نمایم

سلام بر شما
جناب اقای پاسلار(معاون محترم برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندرلنگه)
بسیار خوش آمدید....حضور سبز شما در مراسم مایه دلگرمی دست اندرکاران بود...متشکریم.

Asood یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ب.ظ

Jaleb boood

متشکرم...خوش آمدید.

mehran دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.bnd.blogfa.com

Salam Webloge Jalebi Etasta Khoshhall Abom Be Me Ham Sar Bezani

سلام
خدمت رسیدم .عکسای قشنگی گذاشتین.خصوصا عکسی که از بندرکنگ هستش .خوش آمدید.

Chavooshi دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ http://chavooshi.visit.ws

با سلام
مطلب جالبی بود ..خوشحال میشم یه کلبه کوچک ما یه سر بزنین
موضوع : شهر تاریخی بندرکنگ

سلام برادر خوبم....مایه افتخار خواهد بود.مطلب شما در پیوند روزانه این وبلاگ قرار می گیرد.

محمد دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.shahreasheghan.blogfa.com

سلام خانوم معلم
وبتون خیلی قشنگه
بای

سلام بر شما....لطف دارید و خوش آمدید.

کریم دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:42 ب.ظ

با سلام وخسته نباشید و با تشکر فراوان از زحمات بی دریغ شما سرکار خانم قاسمی
امیدوارم با پشتکارتان بتوانید این جامعه ومردم را به آن چیز که حق وحقوقشان می باشد برسانید
با آرزوی موفقیت

باسلام...متشکرم جناب کریم...بسیار خوش آمدید.

بنگری سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام و خسته نباشید تقدیم شما سرکار خانم و تمام بانوان محترم زحمتکش بندر کنگ.
مطالب وبتون جالبه و اطلاعات مفیدى رائه دادین .
با غنمیت دریایى و گردشگرى در آبهاى جنوب به روزم .
منتظر حضور سبز شما هستم .
موفق باشى .

سلام بردخت هرمزگانی
با حضورتون در این وبلاگ منو خوشحال کردین...ممنونم.

مهران احمدپور چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.pasbandarlengeh.blogfa.com/

سلام خدمت خواهر عزیز خانم قاسمی
ممنون ازاینکه اشکالات وبلاگ را گوشزد میکنید .حجم عکسهارو کم کردم انشاالله که مشکل آن پست رفع شده باشد.واقعا درآن جشن جای شما خالی بود .انشااله درمراسمات آینده که قطعا حضورشما برای ما پربار خواهدبود ضمنا آدرس شما رو دروبلاگ آقای حیدری بلوکی لینک کردم لطفا اگرامکان داره شما هم این آدرس لینک کنید
http://blooki.blogfa.com

سلام بر شما
دراولین فرصت به سفارش و تایید شما وبلاگ مذکور در لیست جعبه لینک قرار خواهد گرفت.

هرمز نو جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:37 ب.ظ http://hurmuz.blogsky.com

سلام
«بر مزار بی سنگ...» ...هرمز نو به روز شد

میثم شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ب.ظ http://mmd137blogfa.com

باسلامخچمت خواهرارجمنچم سرکارخانم فریچه قاسمی ((دخت گنگ))
دیرزمانیست که وفیق حضور نداشتم اما دوباره خداوند برایم توفیق داد که بیاییم سری بزنم واستفاده ببرم .
راستی کملطفی ازماست اماشما شایدنزدیک به یک سال است اصلاسری به ما هم نمی زنید .راستی هنوزباتبادل لینگ مشکل داری .راستی مرالینکمیکنید واجازه Nنرا به ما می دهید .
بگذار تا بگریم چو ابر در بهاران

کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران

هرکس شراب فرقت روزی چشیده باشد

داند که سخت باشد روز وداع یاران

خداحافظ

مع السلامه

سلام برشما
خیلی وقت است که دسترسی به وبلاگ شما امکان پذیر نیست....پاینده و موید باشید.

گنو یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:09 ق.ظ http://http:/

خانم قاسمی عزیز سلام نخسته
ممنون از این پست زیبات اگه بیشته درباره رسم ورسوم کنگ وروستاون اطرافش بنویسی ممنون ابیم

سلام برشما
زنده بشین کاکا...قول نادم ولی تمام سعی خو بکار ابندم...خش هندین.

شهرام یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.shahramclub.blogsky.com

سلام

حالا هی از انجمن نجومتون بنویسید دل ما رو بسوزونید .

برادر خوبم آقا شهرام هنرمند
هنرمندا دنیای پاک و زیبایی دارن که هیچکی نمی تونه دلشونو بسوزونه ...

دیوان یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.khashmeh.parsiblog.com

با سلام و خسته نباشید .
جای تقدیر و تشکر دارد ولی یک راه سهل و‌ آسان هم وجود دارد و آن هم استفاده از گوگل ارث است . خیلی دقیق می توان در هر مکان و زمان جهت قبله را مشخص کرد.

سلام بر شما
فرمایش شما کاملا صحیح است ولی اینکار بصورت سمبلیک صورت گرفت...خوش آمدید.

بازیار دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ http://kuditalkhoo.blogfa.com

سلام فرشتهْ مهربون.تا حالا کودی تلخو خوردی؟یه سری به من بزن.راستی لینک بدم،لینک میدی؟

سلام بر شما
خدمت رسیدم و پست چهارمتان در لیست لینک روزانه قرار گرفت.

mehran دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.bnd.blogfa.com

Salam Mamnoon Ke Be Man Sar Zadi Khoshhall Shodam Are Man Ba Sina Nesbate famili Daram

سنگار دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ق.ظ http://nematollah.blogsky.com

سلام .
از مطالبتان استفاده کردم. حضورتان در وب موجب خورسندی است.

سلام...بسیار خوش آمدید.

میثم دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:25 ب.ظ http://mmd137.blogfa.com

باسلام
باعرض معذرت بابت غلط املایی درنظر قبلی

من نمی دانم که چرا شما موفق به دست رسی به سایت بنده راندارید .
میتوانید از پیوندهای سایتهای مثل سید جلال وغیره استفاده کنید .http://mmd137.blogfa.com
درآخرکم سعادتی بل اخره از ماست
مع السلامه

سلام علیکم
اتفاقا دوباره سعی کردم و همان پیغام عدم دسترسی بر صفحه نمایان شد.

بچه های مدرسه چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.andeshenaven.blogsky.com/



سلام :

خسته نباشید حرکت نو وجالبی بود دست همه درد نکند.

خانوم معلم مگه مارا دوست نداری که تا حالا در لینک دوستان شما قرار نداریم .میدانیم یادتان رفته.خوب حالا گفتیم

ارادتمند همه معلمان عزیز ودلسوز

سلام ....زنده باشید....همین امروز به وبلاگ خوب شما لینک داده می شود....پاینده باشید.

عباسی چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.gameron.blogfa.com

سلام
به گوشه هائی از پایمال شدن حقوق زنان هرمزگانی در سایت زیر توجه نمائید
کلثوم و کنکور

سلام...خوش آمدید....حتما خدمت می رسیم.

چوکلک چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.harfenagofta.blogfa.com

ei gap jonen

خاش هندی

بندرجاسک پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.jaski.ir

سلام خواهر بزرگوار و ارجمندم. با نظرات گرمتان من را بیش از بیش شرمنده میکنید.شاید مطلع هستید که چه مشکلاتی برای وبلاگم بوجود امد و چه رنج های برای بازگردانی اطلاعات وبلاگم کشیدم. عذر من را بپذیرید که به وظیفه خود یعنی سر زدن به وبلاگ دوستانی مانند شما عمل نمی کنم. به این صورت که حساب کردم باید ۷۰ لینک وبلاگ قبلی را به اینجا منتقل کنم و نزدیک به ۱۰۰ کامنت را هم جواب بدهم.
موفق و موئید باشید

سلام بر برادر پرتلاشم.....بله قصه نگران کننده تان را فهمیدم واقعا خدا قوت.

دخت هرمزگانی پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام و خسته نباشى .
کودکان ، جوانان و نوجوانان هرمزگانی و نیاز آنها به امکانات تفریحى و شهر بازى ....
با این مطلب به روزم .
منتظر حضور سبزت هستم .
موفق باشى

سلام خانوم گل...خدمت رسیدم و استفاده بردم متشکرم...

تیماس پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام
از اینکه فعالانه در سنگر علم و اجتماع فعال هستید باعث خوشحالی است . با آرزوی توفیق

باسلام...زنده باشید.قلم تان در مورد کلثوم و کنکور نافذ بود متشکرم.

مهدی سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ق.ظ http://WWW.MEHDIMMM.BLOGFA.COM

سر بزن خوشهال میشم نظر بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد