زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

ماجرای کاندید شدن در شورای شهر (سال ۸۱)

کاندید شدن من برای انتخابات دوره دوم شورای شهر اتفاق ساده ای بیش نبود.حضور خانم هایی از کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان بندرلنگه درمدرسه ما جهت تشویق بانوان به عضویت در شورای شهر آغاز قصه بود.در دفتر مدرسه در پاسخ به پیشنهاد مسول کمیسیون، که کدامیک از دبیران ،فعال و علاقمند به فعالیت اجتماعی است جوابی وجود نداشت جزتهاجم نگاهها! به سوی من.یادم می آید در دفاع از خود گفتم من هیچ علاقه ای به فعالیت سیاسی ندارم.....ولی حرف زدن من آب در هاون کوبیدنی بیش نبود.فورا مدارک مرا برای ثبت نام خواستند ،معاون مدرسه سراغ پرونده ام رفت تا ناخواسته سرنوشت مرا رقم زند.خود را منفعل یافتم....به فکرم رسید بهانه مشورت با خانواده را بیاورم.بابرادر بزرگترم تماس گرفتم وایشان طبق معمول مثبت اندیش بودند و تشویق کردند.با ناباوری وتردید به اتفاق خانم های مذکور سوار بر اتومبیل فرمانداری عازم منزل شدیم تا مدارک لازم برای ثبت نام تکمیل کنم.بادیدن مادرم، بغض گلویم را گرفت احساس کردم می خواهند مرا از او وخانواده جدا کنند....نا خودآگاه غر زدم ودر قالب غر موضوع را به آنها گفتم.وارد ساختمان فرمانداری که شدم بخشدار خوب و صاحب تجربه بخش مرکزی را(که به نوعی در تحصیل باهم همدوره بودیم) شناختم از اوکمک خواستم ولی او باعجله ازمن خواست به دفتر اموراجتماعی رفته ثبت نام کنم....چند روز با احساس سنگین و غریبی دست و پنجه نرم کردم ودر نهایت احساس کردم برنده میدان شده ام پس استعفای مکتوب خود را به فرمانداری ارسال کردم....فهمیدم مساله پیروزی درونی من مطرح نیست بلکه گام درراهی گذاشته ام که باتصمیم خودم نمی توانستم برگردم. بله! در لیست اعلام شده از سوی فرمانداری نام و نام خانوادگی ام را مانند یک کابوس دیدم مثل یک کودک لجباز شده بودم و مرتب به مسول اموراجتماعی زنگ می زدم که من استعفا داده ام و....(خداییش راهش را بلد نبودم ولی همین عضویت در شورا به من یاد داده چگونه از حقوق شهروندی و مدنی خود دفاع کنم!!!!!)با شروع ایام تبلیغات تماس های مکرر همشهریان ومسولان شروع شدومن همچنان درمقابل تشویق آنها به شروع تبلیغات واستقرار ستاد مقاومت نشان دادم وبالاخره با پادرمیانی برادر بزرگترم که خودرابه نوعی مسول می دانست به چاپ وانتشار بروشور تبلیغاتی با این مضمون:((فریده قاسمی / کاندید دوره دوم شورای اسلامی شهر بندرکنگ)) وبدون درج عکس رضایت دادم.(راستش پیشنهاد چند نفر از اهالی متمول شهر مبنی بر پرداخت هزینه تبلیغات!!!درصورت عدم استطاعت مالی !!!!موجب اجبارمن به انتشار بروشورشد.راستی چه تعداد بروشور را قایم و پیش نویس یادداشت هایم کرده باشم خوب است؟ ) روزانتخابات فرا رسیددرست مانند سال های قبل بعد از ظهر بدون توجه به کاندید بودن خودم به اتفاق خانواده عازم حوزه انتخاباتی نزدیک خانه مان شدیم با ورود من پچ پچ ها و نگاه ها شروع شدوبدنبال آن سوالات دوستانه....چرا نماینده ای به این حوزه نفرستاده اید؟خیلی ها فکر می کنند شما استعفا داده اید چراتبلیغاتتان وسیع نبوده؟و....نیمه شب شاید ساعت ۲ بامداد تلفن خانه زنگ خورد و صدایی آنطرف گوشی با هیجان تبریک می گفت وخبر از رای بالای من می دادومن گیچ وگنگ تازه یادم آمد که امروز چه روزی بود؟!!!بعدها فهمیدم که تمام کاندیدها بااضطراب و هیجان تا دم صبح اطراف ساختمان فرمانداری بود ه اند تا از سرنوشت خود مطلع گردند و حالا وقتی فکر می کنم از خانواده ما حتی یک نفر هم آنجا نرفت و راحت خوابیدیم.ظاهرا من نفر سوم در رای گیری شده بودم آنشب ۱۶-۱۵ نفری زنگ زدند معنی حرف یکی شان را خوب نفهمیدم(خلایق هر چه لایق!!!!!!)واین جمله مدتها تکیه کلام من و دوستان نزدیکم شده بود.

تقدیر من چنین بود : فرصتی و توفیقی اجباری پیش آید تا در خدمت مردم پاک و نجیب شهراصیل وصاحب فرهنگ قوی و کهن بندرکنگ باشم.قبلا نیز گفته ام که در این سه سال واندی خدمت اگر عاشق شهرم بودم حالا عاشق مردم شهرم نیز هستم.رای آنان تعهد -التزام ومسولیت مضاعف در من ایجاد کرد.کاش بدانند که چقدر دوستشان دارم و چقدر برای من عزیز و محترم هستند ....حتی دراین برهه از زمان که برای دوره سوم شورا کاندید نشده ام آن احساس مسولیت و عشق در من وجود دارد و کماکان مدیون حسن نیت آنان هستم.      

نظرات 42 + ارسال نظر
محمد محمدیان کوخردى ــ دبـى چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:12 ق.ظ

سلام خواهر فریده قاسمى، صبح بامداد شما خوش.
کاندید شدن شما به عضویت شوراى شهر [[کنگ]] صمیمانه تبریک عرض نى نمایم. لطفا اگر زحمت نیست آدرس ما هم لینک کنید.
این آدرس:

http://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D9%88%D8%AE%D8%B1%D8%AF

سلام
البته اگر واضح ننوشتم مرا ببخشید .من در این دوره کاندید نشده ام.الان ۳ سال و اندی است که عضو شورای شهر هستم.درمورد لینک به روی چشم .....

رامی چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ق.ظ http://dehtal-city.blogsky.com/

با عرض سلام خدمت بانوی زحمت کش و فعال در عرصه اجتماعی وسیاسی بندرکنگ.
ذکر خیر و حسن سابقه شما در این امر را که زبانزد همه مردم ودوستان چه در کنگ و چه در جاهای دیگر است خود نشان از همت والای شماست.
به امید حضور هرچه بیشتر زنان هرمزگانی در عرصه های سیاسی-اجتماعی و ظهور هویت اصلی زنان هرمزگان.
با آرزوی موفقیت شما
خدا نگهدار.

محمد محمدیان کوخردى ــ دبـى چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام خواهر فریده قاسمى، شب خوش.
ببخشید ، وسپاس از اینکه مارا لینک نمودید.
همیشه پایند وسربلند باشید.
لطفا اینجارا مشاهده فرمائید:

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%AE%D8%B4_%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2%DB%8C_%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86_%DA%AF%D8%A7%D9%88%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C

بپ گپو(پیام) پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ق.ظ

با عرض سلام و ادب و احترام فراوان خدمت خانم قاسمی وهمشهریان محترمشان.زنان نیمی از جمعیت هر جامعه را تشکیل میدهند و چه شایسته که برای احقاق حقوق مدنی نمایندگانی از خود داشته باشند.خانم قاسمی تا جایی که شناخت از شما و پیشینه کاریتان دارم با اطمینان میگویم شما شایسته این مهم بودید.امتناع شما از کاندید شدن در این دوره جای بسی حیف و حسرت دارد.به هر حال امیدوارم در هر مقام و جایگاهی که هستید پیروز باشید.

با سلام
آقا پیام از نظرات قابل تامل شما یکدنیا ممنون.شما همیشه نسبت به کنگی ها لطف داشتین.امیدوارم در خور اعتماد و اطمینان شما در عرصه اجتماعی باشم.در این مورد شاید بیشتر نوشتم....به دوستان هرمزگانی دات نت سلام فراوان برسانید.

sager پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:14 ق.ظ

بازم سلام فریده خانم .مه همو صقــــر هم دگه هندم د لــت سیاه بکنم او هم ای وقت شو .
آیا می توانی برایم از کاندید نبودنت توضیحی بدهی ؟؟؟
سوالهای زیادی دارم بماند برای بعد بـإذن اللــــه.
برادر کوجک شما صقـــر از امارات
ولی با نبودن کاندیدت موافقم اون هم در زادگاهمون.

باسلام
خیلی خش هندی....اختیار اتهسته شما حضور سبزت دل ما بهاری اکنت نه سیاه.درمورد سوالتان باید فکر کنم وپاسخ بدهم شاید در پستی نوشتم.نظر شما هم محترم است ولی کاش تیتر وار چند دلیل برای عدم کاندید شدن من بیاورید.دو زبانه نوشتم ببخشید!!!!....

ابراهیم پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ب.ظ

سرگذشت جالبی بود. نکته های ارزنده ای هم در آن بود که استفاده بردم.
در مورد عبارت خلایق هرچه لایق! شکی نیست.
راستی برای امسال کاندید نشدن شما علت خاصی هست؟

با سلام
متشکرم از لطف همیشگی شما.راستش در پاسخ به سوال شما نمی توانم فقط یک جمله بگویم.....شاید در پستی جواب دادم ولی مطمئن نیستم باید فکر کنم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:08 ب.ظ

سلا م
سو ئد

علیکم السلام
بندرکنگ!

امیر جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ق.ظ http://www.loloknat.blogfa.com

ما که رفتیم ولی یادت باشه دیوونت بودیم واسه تو یه عمر اسیر توی این خونه بودیم ما که رفتیم ولی این رسم وفاداری نبود قصه چشمای تو واسه ما تکراری نبود ما که رفتیم ولی مزد دستای ما این نبود دل ما لایق اینکه بندازی زمین نبود ما که رفتیم ولیکن قدرت رو دونسته بودیم بیشترم خواسته بودیم ولی نتونسته بودیم ما که رفتیم تو برو دل بده دست دیگری به قول حافظ ما هم داریم یه یار سفری ما که رفتیم دل ندیم دیگه به عشق کاغذی لااقل میومدی پیشم واسه خداحافظی

چوک محله جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.sarekoocha.blogsky.com/

کنگ به وجود و پشتکار شما و امثال شما افتخار باید بکنت ...

شمابزرگوارید

سلا م جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:34 ب.ظ



می خواستم در باره شهر و بندر شما بیشتر بدانم.


امروز به راه کنگ

شب گم آن همه جا
بخوان
در سکون
بندرها چشمه کوچک ماه
لم داده خروشان زیر خانم خورشید
حرف مزن
تنها با خود
در ساحل ندیده کنگ
برو
اگرچه تنها
---------- و ------

دوست شما

سلام
پستی را به آشنایی با بندرکنگ اختصاص خواهم داد.راستی شعرتان یه کم....!!!!

سلام جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام

بندرجاسک شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.jaski.mihanblog.com

سلام و درود به شما. امیدوارم در این دوره هم همانند دوره قبل موفق باشید و قدم سوم را مخکتر از قدوم قبل بردارید.
وبلاگم به روزه با معرفی یک کاندید شوزای شهر جاسک آقای آدیش کهیک فرهنگی است.
منتظرم.

معصومه شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام. من در آلمان زندگی می کنم اما عاشق ایرانم. امروز به عشق آشنایی بیشتر با جنوب ایران و مردم خوبش در وبلاگها پرسه میزدم که به وبلاگ شما برخوردم. نمی دانید چقدر از دیدن اینکه در دور ترین و کوچکترین شهرهای کشورمان زنان فرهیخته ای چون شما را داریم به خود بالیدم. امیدورام در یکی از سفرهایم به ایران شهر زیبای شما را هم ببینم. شاد باشید.

سلام به روی ماه شما
به وبلاگ خودتان خوش آمدید.....فرهیخته که نه !ساله تلاش-تحقیق و مطالعه لازم است ...آیا بتوان با این عنوان رسید یا نه؟!!!!.بهر حال من هم از آشنایی با شما خوشحالم و منتظر حضور مجدد شما هستم.موید باشید.

مبثم یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:18 ب.ظ http://salfblogfa.com

سلام خانم قاسمی
امیدوارم موفق ومویید باشید وقتی ما خواهرانی امثال شمارا می بینیم ازته دل خوشحال می شویم وبرای موفقیت شما ازته دل دعا میکنیم دعا خیر مابدرقه راهتان باد بیشتر تلاش کنید ضمنا من میخواهم بیشتر باشماآشنا بشوم یک سری به ماهم بزن متشکرم

ایوب مصطفوی یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:15 ب.ظ http://dinhslam.blogfa.com/

لطفا مرا لینک نمایید

سیاورشن یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 ب.ظ http://siavarshan.blogsky.com

سلام ... احساس غرور می کنم ...

نسترن دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.eshtebahezanan.blogfa.com

فریده عزیز سلام...
چه تجربه جالبی در مورد نتیجه انتخابات داشتی...
خیلی جالبه...
ومطمئنا دلیل محکمی برای کاندید نشدن دارید...
وعشق شما به مردم شهرتان قابل تحسینه...
براتون ارزوی موفقیت وشادی میکنم...
در پناه پروردگار

سلام نسترن جان
مرسی از اینکه وقت گذاشتی و پست رو خوندی....
منتظر حضور و نظرات خوبتان هستم.....موید باشید.

نیک خو سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ق.ظ http://www.nikkhoo.blogfa.com

سلام خدمت یک بانوی فرهنگی
مطلب جالبی بود درباره ی کاندید شدنتان
برایت ارزوی موفقیت دارم. من جمعه عضو صندوق رای گیری هستم
باید برم یه روستایی برای رای گیری
برای شما هم ارزوی موفقیت دارم
بای

سلام
موفق و موید باشبد.

خبرنگار سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:04 ب.ظ http://raportkhabarnegar.persiablog.com

سلام دخت کنگ .مطالبت را خواندم بسیار جراب و تاثیر گذاراست . زود به زود بنویس .
با تشکر خبرنگار

سلام
از آشنایی با شما خوشحالم و از نظر خوبتان ممنون .....

هادی سهرابی سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.sohrabi.net/forum

با سلام
وبلاگ من (( www.net-kade.mihanblog.com )) به سایت انجمن گفتگوی شهرستان بندرلنگه و بندرکنگ تغییر یافت لطفاً لینک ما را در وبلاگ زیبای خود قرار دهید .
www.sohrabi.net/forum
به نام انجمن شهرستان بندرلنگه و بندرکنگ
با تشکر
مدیر سایت

باسلام
از خوش خبری تان یکدنیا ممنون.خوشحال شدم د رکنار اسم بندر لنگه شهر بندرکنگ را هم قرار دادید.من در حال عضویت در انجمن مذکور هستم .مویدباشید

میثم سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:59 ب.ظ http://mmd137blogfa.com

اره حاجی ها دارن میرن ودل ما هم با انها

خوش بر انان که گرفتند در شبهای قدر زیارت خونه خدا را

و ما باز منتظر میمانیم و اشک در چشم بدرقه شان میکنیم

میدانم قدم زدن در ان وادی لیاقت میخواهد

اما چه کنم

با همه بار گناهم

با همه روسیاهیم

با همه بدیهام

میخوام برم زیر ناوددون طلا

میخوام برم بوسه بزنم بر حجر الاسود ان سنگ بهشتی



التماس دعا





سلام
انشاالله روزی شما ودیگر دوستان مومن

کشمیری ساجده چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:16 ق.ظ http://porteghale206.blogsky.com/

ام اوکی اند یو ایم این مای فادر لند سب کوچ تیک سه گذر رهی هه چاند نهی هه اور سمندر دل اوداس اوداس هه توم که سی هو ؟

مه بی فاین هو. تومهاری فادر لند کیدر هه؟ هماری دیش اور دوسرا دیش؟ آپنا خیال رکنا.بای

موسا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:23 ب.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
آدم گاهی به این تلاش انگیزه و پشتکار شما حسودی می کند . تا باشد از این حسادتهای شیرین برای من ...
سربلند...

سلام
درود بر شما که به ما انگیزه مضاعف می دهید.....سربلند باشید.

محمود قاسم پور پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:08 ب.ظ http://luis7.blogfa.com

با سلام و درود خدمت شما که اتفاقات فرهنگی و هنری شهرستان را به اطلاع مردم خون گرم لنگه می رسانید . خسته نباشید ....

سلام
شما بزرگوارید.انشالله خبر افتخار آفرینی دانش آموزان دبیرستان شهرستان در صدر خبرهای استان قرار گیرد.

غریبه ام شاید برایت جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ق.ظ http://damiran.blogfa.com

سلام وبلاگت خیلی من یکی را که متحول کرد از سایت نیکخو باهات آشنا شدم منم همشهریشم اگه بهم سر بزنی ممنون میشم موفق باشی تا بعد

سلام
خوش آمدید به اهالی خونگرم قشم و دولاب سلام برسانید.

میثم شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:43 ب.ظ http://mmd137blogfa.com

باسلام خدمت خواهرگرامی وبزرگوار امیدوارم حالت خوب باشد ببخشید من می خواهم با شما بیشتر آشنا شوم باورکنید من به شما وامثال خواهران دیگر افتخار می کنم نوفقیت شما آرزوی ماست

Fatemeh شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ب.ظ http://homepage.mac.com/fatemeh

Hi :o)

How are you!?
It has been a few days since I saw your weblog for the first time, I wanted to write you earlier, but I couldn't, I am too busy these days, actually I wanted to say A BIG WOW!
Your weblog is so cool, I liked also your writing, how nice to see our classmate or better to say a dear friend has these kind of activity, I am really proud!
And you know what, to see all these weblogs about Lengeh!, that really amazing!
Keep going, and courage!

Dear Fatemeh
Hi!Most welcome to your weblog.How is life in France….?
Thanks for encouraging me that's kind of you.Actually I'm
Here to introduce our city –culture and women's ability and I'm so happy that it
Was so exiting that you've said WOW!….. I remember you didn’t
admire things easily…..I can say I've won.Again thank you and keep in touch.

رامی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.dehtal-city.blogsky.com/

سلام خانم قاسمی
از اینکه به بنده افتخار میدهید و به وبلاگم سر میزنید از شما نهایت تشکر دارم.
و در مورد اون پست که به نظر شما ۲۲ نوشته شده اگه خوب توجه کنید متوجه خواهید شد که نوشته شده ۲۴ نه ۲۲
باز هم از نظرات سودمندتون ممنونم واز شما سپاسگزارم.
در پناه حق.

فرید دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.jasknews.blogfa.com

سلام وخسته نباشید. موفقیت شما را از خدای منان خواستارم. وقت کردید سری به کلبه درویشی ما بزنید.
متشکرم

بیداری اسلامی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.bidary.com

سلام منم از دیدن وبلاگتون مسرور شدم.
امیدوارم به ما هم سری بزنی
ابوعامر

دوست دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.kookherd.blogfa.com

سلام و خسته نباشید لطفا از نتیجه انتخابات در کنگ و لنگه برایمان بنویسید .

مهاجر سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ق.ظ

خسته نبشی خانم پرتلاش

موسا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ق.ظ http://http://zehneziba.blogsky.com/

به روز هستم/ خدای من سلام

بندرجاسک چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.jaski.mihanblog.com

سلام. خانم قاسمی امروز در اینترنت به دنبال نتایج شوراهای اسلامی شهر کنگ بودم که بالاخره پیداشون کردم ولی متاسفانه نام شما را در بین منتخبان ندیدم! میشه توضیح بدین
در ضمن وبلاگ بندرجاسک به روزه هم در مورد نتایج شوراهای شهر جاسک و هم درگذشت ناصر عبداللهی

با سلام
برادر بزرگوارم؛بنده برای این دوره کاندید نشده بودم و در این پست ماجرای کاندید شدنم را در سال ۸۱ شرح دادم و در پایان به عدم کاندید شدن خود در دوره جاری اشاره نمودم.

علی داسمه پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:26 ب.ظ http://sampadbandar.persianblog.com

سلام خانم قلاسمی - من یکی از فارغ التحصیلان هرمزگانی هستم . لطفا به من لینک بدهید . با تشکر

علی داسمه جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ق.ظ http://sampadbandar.persianblog.com

سلام خانم قاسمی . من یکی از فارغ التحصیلان هرمزگانی هستم که اکنون دور از دیار خود بسر می برم . می خواهم موضوعات خاصی چون عدم بومی گرایی مسولان استان را در وبلاگم بنویسم . لطفا یک لینک به اسم من بدهید . مرسی

با سلام
جناب آقای داسمه مطالب وبلاگ شما را خواندم ولی از آنجائیکه با طرز تفکر و روحیه بنده مطابقت نداشت(شاید کسانی مرا محکوم به محتاط بودن کنند!!!!) و حتی پست های خود را بدور از مسائل مطرح شده در وبلاگ شما می نویسم معذوریت مرا بپذیرید هر چند .....
موفق و موید باشید

[ بدون نام ] جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:59 ب.ظ

باسلام خدمت خواهرگرامی وبزرگوار امیدوارم حالت خوب باشد ببخشید من می خواهم با شما بیشتر آشنا شوم باورکنید من به شما وامثال خواهران دیگر افتخار می کنم موفقعیت شما آرزوی ماست
ندانستم خواهر گرامی این نظر شماراناراحت کردوواصلاهیچ جوابی به من ندادی

با سلام .برادر خوبم ؛کدام نظر مرا ناراحت کرده شما خودتان را معرفی نفرمودید....

خبرنگار یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:48 ب.ظ http://raportkhabarnegar.persiablog.com

سلام چرا به روز نیستی .منتظرت هستم .به ما هم سری بزن و یک لینک بده.خبرنگار .......................بای

شهرام سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.shahramclub.blogsky.com

سلام خانم قاسمی

چرا فکر میکنی اشتباه گرفتی؟

خودم هستم ...

سلام...آخه وبلاگ شما فکر کنم قالب و بنر داشت!!!!!

راضیه کدخدایی پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:49 ب.ظ

باسلامخدمت سرکار خا نم فریده قا سمی شما از هر جهت بانو ی کنگ هستید مردم کنگ روی شما حساب بیشتری مکننر

سلام راضیه خانوم
خوش آمدی و شرمنده نمودی.....درس خوندن یادت نره ،خصوصا زبان انگلیسی!در یادگیری کامپیوتر موفق باشی....

قدریه حستو پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ

با سلام بهمعلم خوبم
اگرشماهم درباره عیدهاورسم ورسوم مردم کنگ می نوشتی
خیلی خوب بود





خداحافظ

قدریه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:35 ب.ظ

باسلام خدمت معلم عزیزم .
جواب نظر مرا نداده ای.



به امید دیدار مجدد.خدا حافظ .





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد