زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

معرفی وبلاگی نوپا ولی پرامید

سلا م به همه کسانیکه عاشقند.عاشق همنوع ؛عاشق وطن-استان و شهرخود.سلام به همه آنانیکه این عشق انگیزه شان است ودرجهت تغییری مثبت تلاش بی دریغ و بی چشمداشتی دارند.وضعیت موجود را با دقت می بینند وبرای رسیدن به وضعیت مطلوب برنامه ریزی می کنند.رفاه فردی راطالب نیستند وچنین می پندارند که تا وقتی همنوع من دررفاه-امنیت-سلامت-خوشبختی نیست رفاه وامنیت وسلامت من نیز ثباتی نداشته توسعه نخواهد یافت.سلام به همه کسانیکه حسد-کینه ودورنگی را مایه بدبختی و فلاکت خود دانسته از آن حذر می کنند. من آمده ام تا از خوبیها بنویسم .از نامردیها بنالم ودرنیل به هدفم هیچ انگارمشان. برای دلسوزان انسانیت آرزوی موفقیت کنم وبرای آتش افروزان آدمیت آرزوی هدایت .امید است دراین راه همراهان خوبی بیابم تا با همدلی آنان جامعه رااگرشده کمی بهبودبخشیم.

نظرات 13 + ارسال نظر
سیاورشن دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 ب.ظ http://siavarshan.blogsky.com/

سلام ...با آرزوی موفقیت ...و دیدن هرمزگانی آبادتر ...با تلاش شما و دوستانتان

A .s سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:31 ق.ظ

با سلام و خسته نبا شید خدمت شما دخت پر تلاش و فعال بندر کنگ برایتان آرزوی موفقیت درتمامی اهدافتان می نمایم امیدوارم در آینده ای نه چندات دور شاهد موفقیت های چشمگیر بعدی شما با شیم . منتظر هرچه زودتر روبراه کردن وبلا کتان هستیم به امید یزدان .

a.s جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:56 ق.ظ

انتخاب شمارا به عنوان بانوی نمونه استان هرمزگان تبریک عرض نموده و امیدوارم که در این راستا جهت پیشبرد اهداف فر هنگی جامعه وشهرمان همیشه موفق و سربلند با شید به امید یزدان

ak سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام و خسته نباشید به خاطر برگزاری روز نجوم برای اولین بار در طول تاریخ هرمز گان وکنگ به شما و همکارانتان خسته نباشید میگو یم انشا الله که همیشه جمعیت بانوان پر توان ومقاوم وسربلند با قی بماند منتظر برنامه های جالب و غیر منتظره بعدی شما وهمچنین کلاس های متنوع تا بستانی هستیم با تقدیر و تشکر فراوان .

Aref شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:11 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دادای گل خانم قاسمی . از تلاش و همت شما بزرگوار در راستای بیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی شهرمان صمیمانه سباس گزاریم و از خداوند توفیق روزافزون شما را ارزومندیم . از دوستانه همشهری هم خواهشمندیم در این راستا خانم قاسمی را یاری رسانند .(با آرزوی شهری آباد )

سلام بر آقا عارف گل.با این همه لطف و بزرگواری مراشرمنده نفرمایید.همت شما ست که شهر از نظر فرهنگی -اجتماعی و عمرانی پیشرفت می کنه.

[ بدون نام ] یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ب.ظ

بامشاد یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ب.ظ http://soshad.blogfa.com

و زندگی یعنی همین....

محمد حسن سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:07 ب.ظ

تلاش شما ستودنی وکارتان والاست برایتان از صمیم قلب ارزوی موفقیت میکنم وامیدوارم همواره در کارهایتان موفق باشید ....سربلند وپیروز باشید
حسن

باسلام
شما بزرگواریدو لطف دارید.

شهرام(خوری) یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:47 ب.ظ http://khoury.blogfa.com/

سلام....
امروز آدرس وبلاگ شما را به طور تصادفی دیدم....
واقعاْ برایم جای خوشحالی و مباهات هست که یک دختر از ؛ گنگ؛ این گونه به فکر شهر و مردم خویش است...
من قبلاْ به گنگ آمده ام ، واقعاْ حیف است که چنین جایی این چنین ظاهر و سیمایی داشته باشد... انشالله که نسل شما بتوانند با همیاری یکدیگر در راه سخت ٍ آبادانی و فرهنگ سازی موفق باشند...
----------------
از صمیم قلب برایتان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم
امیدوارم در این راه ثابت قدم و پایدار باشید
------------

با سلام
بسیار خوش آمدید...کاش می فرمودید منظورتان از(واقعا حیف است چنین جایی این چنین ظاهر و سیمایی داشته باشد) چیست؟ بندرکنگ ،شهر بسیار خوب با مردمان اصیل است. اگر از مطالب این وبلاگ برداشت دیگری داشتید قصور از اینجانب بوده است.....

دوستدار شهر چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت همشهری عزیزفریده قاسمی
چندین ساله که هر وقت صفحه ای در وب را باز می کنم به سراغ یک جستجوگر می روم و بندرلنگه را تایپ می کنم. ولی متاسفانه اطلاعات و خبر جدیدی را نمی توانم بیابم . درست است که من کیلومترها از شهر خود دور هستم اما ماهانه به آنجا می آیم و خبرهای متنوعی را می شنوم. که تعدادی از آنها نیز قابلیت انتشار در سطح ملی را دارا می باشند . ولی دریغ از یک ماهنامه روزنامه و یا سایت خبری مربوط به بندرلنگه(ببخشید شاید وجود داشته باشد و من بی اطلاع باشم در اینصورت لطفا آدرس آن را به من بدهید). فکر کنم شما مسئول NGO بندرکنگ باشید! در هر صورت شما یک فرهنگی هستید و در کارهای اجرایی بوده اید. اگر امکانش باشد یک سایت خبری در این جهت راه اندازی نموده و اینجانب به نوبه خود که خدمتگذار مردم شریفم هستم . تا حد امکان به شما کمک خواهم کرد. ناراحت نباشید من در جایی مشغول به کار هستم که ۴۰ درصد آنرا تخبگان کشور و مابقی نیز دارای تحصیلات عالی می باشند . ولی هنوز نمی دانند (اکثریت ) که ما نماز می خوانیم روزه می گیرم و اسم علی و فاطمه را عار نمی دانیم و به آن افتخار می کنیم . تبلیغات است دیگر نمی شود کاری کرد.

باسلام
خوش آمدید. خوشحالم از اینکه بار دیگر شخصی از خطه جنوب همچنان دلش برای شهرش می تپد........ درست است من مسولNGO بانوان در شهر هستم. البته نه به تنهایی بلکه با همکاری عده ای از بانوان دلسوز و پرتلاش شهر.ولی راه اندازی سایت خبری در تخصص و توان من نیست.باور بفرمایید بروز کردن همین وبلاگ کوچک برای من مشکل است ! واما درمورد وعده همکاری تان ....شما حتی خود را معرفی ننموده اید و چنانچه شکل گیری آن سایت خبری برای شما اهمیت زیادی دارد من فکر می کنم شما شخصا باید آستین بالا بزنید و اینکار را شروع کنید...... جهت معرفی نیروهای علاقمند و پیگیر در مرحله تعمیق فعالیت های سایت من در خدمت شما هستم.(یک خوش خبری : یکسری رایزنی هایی از شب گذشته جهت انتشار ماهنامه ای ویژه بندرکنگ شروع شده است و شنبه شب جلسه ای در جمعیت بانوان(NGO) با حضور اهالی قلم- معتمدین-خیرین وفعالین امور فرهنگی و اجتماعی شهر برگزار می شود)

سامی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام
نمیشود جلو اینهمه احساس قشنگ تعظیم فرود نیاورد
تا دلی آتش نگیرد حرف جان سوزی نگوید
حال ما خواهی اگر از گفته ی ما جستجوکن
توفیقتان را آرزو مندم

با سلام
شما لطف دارید......خوش آمدید.

Saleh A Ustad جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ق.ظ

Salam dear Fareedah it s not only pleasure to mee your self but visiting your site made me know alot of things i had no chance to see and hear about on my short viisit to your lovely Kong City with its great history even thos which un discovered yet side by side with latest technical development people of this city are uusing for better future
wishing you all the best and looking to meet you againe
my besr regards to all peple of Kong and yourself
ٍSaleh Al Ustad

Salam uncle Saleh
Nice to meet you in Kong.I want to say Kong it’s not my city ! It’s our city.I wish you were more responsible to your traditional city….By the way I’m so happy for your interesting activities at schools as a artist manager.Good for you because your job is fresh and modern,you go with latest technology…..Once again welcome to your city and this weblog.

[ بدون نام ] جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام
مدیریت تبلیغات فروتل
شما را به عضویت در « سیستم کسب درآمد از فروتل » دعوت کرده است.
www.Frotel.com

اینکار می تواند علاوه بر کار اصلی شما درآمدی شاید بالاتر از آنرا به همراه داشته باشد.
معرفی یک شغل جدید و آسان بدون هزینه ، با صرف درآمدی مطمئن در سیستم کسب درآمد از طریق فروتل را تجربه کنیدکمترین زمان و با درآمد بسیار مناسب
شرکت فروتل از تمامی علاقمندان به شیوه های جدید و آسان کسب درآمد دعوت به همکاری کرده است. کار با فروتل هیچگونه هزینه و خرجی برای شما ندارد. فروتل امکانات جالبی برای اشتغال و کسب درآمد طراحی و فراهم آورده است ، استفاده از این امکانات تخصص خاصی لازم ندارد و با صرف کمترین زمان می توانید ماهیانه درآمد بالائی به دست بیاورید و حتی با استفاده از تکنیکهای خاص کسب درآمد از فروتل ، شما می توانید با اندکی کار موقت ، به صورت مادام العمر از فروتل پول دریافت کنید و دائمی از فروتل عایدی خواهید داشت.
در بخشی از این سیستم به ازای هر کلیک با کد شما مبلغی از 100 تومان 100 هزار تومان به حساب شما واریز خواهد گردید

فقط عضو شوید 50.000 ریال جایزه بگیرید

جهت عضویت و دریافت توضیحات بیشتر کلیک نمایید
http://www.frotel.com/ads-reg.php?moarref=1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد